Аналітичні статті, підготовлені Федерацією роботодавців автомобільної галузі та/або її партнерами.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював екологічний транспорт ще до того, як це стало мейнстрімом. І у цьому ми схожі :) Тож ми дізналися його думку про майбутнє галузі в Україні – що буде з ринком, скільки треба зарядних станцій та куди дівати старі акумул... Читати повністю
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатньо, щоб автопарк став кліматично нейтральним до 2050 року. І вікно можливостей, щоб це реалізувати, швидко закривається – говорять аналітики у новому прогнозі Bloomberg NEF. Тож як світ буде ставати електромобіл... Читати повністю
Світовий автопром лихоманить уже другий рік поспіль. Спочатку через пандемію Covid-19 та серію локдаунів, а зараз – через дефіцит напівпровідників. Збитки несуть майже усі автомобільні компанії світу, які призупиняють виробництво через брак мікросхем. Новинний простір заповнюють заяви автов... Читати повністю
Ми вже розповідали про те, який вплив на екологію мають автомобілі (подробиці за посиланням). Але не автомобілями єдиними… І сьогодні ми докладніше поговоримо про усі види транспорту та їх роль у забрудненні навколишнього середовища. Втім, наша головна мета – не звинувачува... Читати повністю
Конкурентна боротьба учасників автомобільної галузі виходить на новий рівень. Мова вже не йде про кількість вироблених чи проданих автомобілів. Вирішальним фактором, що відрізнятиме лідерів від аутсайдерів, стане програмне забезпечення автомобілів. Таку думку висловила анал... Читати повністю