Analytical articles prepared by the Federation of Automobile Employers and / or its partners.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював екологічний транспорт ще до того, як це стало мейнстрімом. І у цьому ми схожі :) Тож ми дізналися його думку про майбутнє галузі в Україні – що буде з ринком, скільки треба зарядних станцій та куди дівати старі акумул... Read more
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатньо, щоб автопарк став кліматично нейтральним до 2050 року. І вікно можливостей, щоб це реалізувати, швидко закривається – говорять аналітики у новому прогнозі Bloomberg NEF. Тож як світ буде ставати електромобіль... Read more
Світовий автопром лихоманить уже другий рік поспіль. Спочатку через пандемію Covid-19 та серію локдаунів, а зараз – через дефіцит напівпровідників. Збитки несуть майже усі автомобільні компанії світу, які призупиняють виробництво через брак мікросхем. Новинний простір заповнюють заяви автов... Read more
Ми вже розповідали про те, який вплив на екологію мають автомобілі (подробиці за посиланням). Але не автомобілями єдиними… І сьогодні ми докладніше поговоримо про усі види транспорту та їх роль у забрудненні навколишнього середовища. Втім, наша головна мета – не звинувачува... Read more
Конкурентна боротьба учасників автомобільної галузі виходить на новий рівень. Мова вже не йде про кількість вироблених чи проданих автомобілів. Вирішальним фактором, що відрізнятиме лідерів від аутсайдерів, стане програмне забезпечення автомобілів. Таку думку висловила аналітична компанія McKinsey.... Read more