Аналитические статьи, подготовленные Федерацией работодателей автомобильной отрасли и / или ее партнерами.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював екологічний транспорт ще до того, як це стало мейнстрімом. І у цьому ми схожі :) Тож ми дізналися його думку про майбутнє галузі в Україні – що буде з ринком, скільки треба зарядних станцій та куди дівати старі акумул... Читать полностью
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатньо, щоб автопарк став кліматично нейтральним до 2050 року. І вікно можливостей, щоб це реалізувати, швидко закривається – говорять аналітики у новому прогнозі Bloomberg NEF. Тож як світ буде ставати електромобіль... Читать полностью
Мировой автопром лихорадит уже второй год подряд. Сначала из-за Пандемия Covid-19 и серию локдаунов, а сейчас - из-за дефицита полупроводников. Убытки несут почти все автомобильные компании мира, приостанавливают производство из-за нехватки микросхем. Новостноепространство заполняют заявления авт... Читать полностью
Мы уже рассказывали о том, какое влияние на экологию имеют автомобили (подробности по ссылке). Но не автомобилями едиными ... И сегодня мы подробнее поговорим о всех видах транспорта и их роль в загрязнении окружающей среды. Впрочем, наша главная цель - не обвинять транспорт во всех климатичес... Читать полностью
Конкурентна боротьба учасників автомобільної галузі виходить на новий рівень. Мова вже не йде про кількість вироблених чи проданих автомобілів. Вирішальним фактором, що відрізнятиме лідерів від аутсайдерів, стане програмне забезпечення автомобілів. Таку думку висловила аналітична компанія McKinsey.... Читать полностью