Over 400,000 jobs will be lost in Germany after switching to electric cars
Over 400,000 jobs will be lost in Germany after switching to electric cars

Найбільші автовиробники Німеччини змушені переходити на виробництво автомобілів на електричній тязі потрапивши під тиск Європейського Союзу, що бореться з викидами парникових газів.

Перехід на електромобілі до 2030 року може призвести до втрати 410 000 робочих місць в Німеччині, пише видання Handelsblatt.

Тільки в сегменті виробництва двигунів і коробок передач під скорочення потрапить близько 88 000 робочих місць, пише газета з посиланням на доповідь Національної платформи за майбутнє мобільності (NPM), консультативної ради при уряді.

У повідомленні говориться, що двигуни електромобілів складаються з меншої кількості деталей і вимагають меншого обслуговування, ніж двигуни внутрішнього згоряння, що призведе до масових звільнень в автопромі.

Виробництво автомобілів буде надалі автоматизованим і не буде достатнім для підтримки поточного рівня робочих місць, пише Handelsblatt.

У 2018 році зайнятість в автомобільній промисловості Німеччини досягла 834 000, що стало найвищим показником з 1991 року.

Головний орган автомобільної промисловості Німеччини (VDA), який в грудні попередив про скорочення робочих місць в 2020 році через падіння світових продажів автомобілів, заявив, що прогноз NPM заснований на «нереальному екстремальному сценарії».

Галузь, яка є важливим чинником зростання найбільшої економіки Європи, прискорює плани по запуску електромобілів під тиском Європейського союзу, націленого на подальше скорочення викидів вуглекислого газу.

Раніше повідомлялося, що в рамках реорганізації автомобільних виробництв AUDI AG планує скоротити до 9500 робочих місць до 2025 року. Виробник автомобілів класу люкс Mercedes-Benz планує скоротити як мінімум 1000 робочих місць на своїх заводах в 2020 році. Німецький виробник автомобільних комплектуючих Continental планує скоротити до 2028 року 5 500 робочих місць після того, як було прийнято рішення про ліквідацію частини бізнесу, пов'язаного з бензиновими і дизельними двигунами.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws