Понад 400 000 робочих місць буде втрачено в Німеччині після переходу на електромобілі
Понад 400 000 робочих місць буде втрачено в Німеччині після переходу на електромобілі

Найбільші автовиробники Німеччини змушені переходити на виробництво автомобілів на електричній тязі потрапивши під тиск Європейського Союзу, що бореться з викидами парникових газів.

Перехід на електромобілі до 2030 року може призвести до втрати 410 000 робочих місць в Німеччині, пише видання Handelsblatt.

Тільки в сегменті виробництва двигунів і коробок передач під скорочення потрапить близько 88 000 робочих місць, пише газета з посиланням на доповідь Національної платформи за майбутнє мобільності (NPM), консультативної ради при уряді.

У повідомленні говориться, що двигуни електромобілів складаються з меншої кількості деталей і вимагають меншого обслуговування, ніж двигуни внутрішнього згоряння, що призведе до масових звільнень в автопромі.

Виробництво автомобілів буде надалі автоматизованим і не буде достатнім для підтримки поточного рівня робочих місць, пише Handelsblatt.

У 2018 році зайнятість в автомобільній промисловості Німеччини досягла 834 000, що стало найвищим показником з 1991 року.

Головний орган автомобільної промисловості Німеччини (VDA), який в грудні попередив про скорочення робочих місць в 2020 році через падіння світових продажів автомобілів, заявив, що прогноз NPM заснований на «нереальному екстремальному сценарії».

Галузь, яка є важливим чинником зростання найбільшої економіки Європи, прискорює плани по запуску електромобілів під тиском Європейського союзу, націленого на подальше скорочення викидів вуглекислого газу.

Раніше повідомлялося, що в рамках реорганізації автомобільних виробництв AUDI AG планує скоротити до 9500 робочих місць до 2025 року. Виробник автомобілів класу люкс Mercedes-Benz планує скоротити як мінімум 1000 робочих місць на своїх заводах в 2020 році. Німецький виробник автомобільних комплектуючих Continental планує скоротити до 2028 року 5 500 робочих місць після того, як було прийнято рішення про ліквідацію частини бізнесу, пов'язаного з бензиновими і дизельними двигунами.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі