Представники ФРА спільно з Всеукраїнською асоціацією автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) взяли участь у робочій зустрічі з головою Державної фіскальної служби України
Представники ФРА спільно з Всеукраїнською асоціацією автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) взяли участь у робочій зустрічі з головою Державної фіскальної служби України

30 червня 2016 року відбулась робоча зустріч  представників ВААІД і Федерації з головою Державної фіскальної служби України, де були обговорені наступні питання та прийняті відповідні рішення:

 

1)  Питання: Контроль митницею імпорту автомобілів, що не відповідають Євро-5. Наразі такі автомобілі розмитнюються, сплачується мито, але реєстрація авто в Україні не проводиться, у зв’язку з відсутністю сертифіката відповідності Євро-5.

Рішення: Перш за все необхідноврегулювати нормативну базу щодо контролю даного питання. Наступним кроком стане створення робочої групи за участю ВААІД та ДФС. Їхньою спільною метою буде робота над розблокуванням реєстрації авто.

 

2)  Питання: Розходження поняття «вантажного авто» за позицією ДФС, МВС з ДНДІ (Державний науково-дослідний інститут). Внаслідок цього, автомобілі модельного ряду Мерседес та Рено розмитнюються як пасажирські, але не реєструються в Україні у зв’язку з позицією МВС, що дані моделі підпадають під категорію «вантажне авто».

Рішення: Створити робочу групу за участю ДФС, МВС, ДНДІ та ВААІД для визначення єдиного поняття «вантажне» чи «пасажирське» авто та, як результат, прийняти нормативний документ для розблокування реєстрації авто.

 

3)  Питання: Надати статус «авторського права» імпорту авто за їх марками. Це надасть можливість ввозити на територію України авто відповідної марки лише офіційному імпортеру. Основним аргументом для підтвердження цієї тези є те, що б/у авто ввозяться в Україну із заниженням вартості інвойсу.

Рішення: Створити робочу групу за участю ДФС та ВААІД для подальшого обговорення цього питання.

 

4)  Питання: Проблема методологічного забезпечення трансфертного ціноутворення, доступу до інформаційного ресурсу та інші питання податкового напряму за підготовленим переліком:

  • Неправомірний тиск при податкових перевірках  підприємств.
  • Складність для бізнесу виконання вимог трансфертного ціноутворення (ТЦУ): черезнеможливість отримання відповідей від місцевих УКРІНФОРМ про документацію ТЦУ та складання звітів, відсутність детальної методології від УКРІНФОРМ щодо складання документації ТЦУ та значні штрафи, до 200 мінімальних заробітних плат (243 тис. грн. у 2015 р.).
  • Компенсація ПДВ шляхом бюджетного відшкодування: Платники податків мають значні суми ПДВ, що підлягають компенсації. У той же час, механізм такого відшкодування залишається складно доступним, оскільки  обов'язковою умовою є податкова перевірка, результатами якої, як правило, є тривалі суди. Тож, процедура «підтвердження» ПДВ до відшкодування потребує спрощення.
  • Неправомірне зупинення дії договору про визнання податкових документів, поданих платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису (ЕЦП) без зазначення причин зупинення або розірвання договору: Органи ДФС призупиняють дію договору про визнання податкових документів в електронному вигляді без наявності для того причин та без будь-яких пояснень  у вигляді електронних листів на адресу підприємств. 

Рішення: вказаний перелік проблем переданий керівникам департаментів ДФС для опрацювання.

Автор: Прес-служба ФРА
REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі