30 червня 2016 року відбулась робоча зустріч представників ВААІД і Федерації з головою Державної фіскальної служби України, де були обговорені наступні питання та прийняті відповідні рішення:
1) Питання: Контроль митницею імпорту автомобілів, що не відповідають Євро-5. Наразі такі автомобілі розмитнюються, сплачується мито, але реєстрація авто в Україні не проводиться, у зв’язку з відсутністю сертифіката відповідності Євро-5.
Рішення: Перш за все необхідноврегулювати нормативну базу щодо контролю даного питання. Наступним кроком стане створення робочої групи за участю ВААІД та ДФС. Їхньою спільною метою буде робота над розблокуванням реєстрації авто.
2) Питання: Розходження поняття «вантажного авто» за позицією ДФС, МВС з ДНДІ (Державний науково-дослідний інститут). Внаслідок цього, автомобілі модельного ряду Мерседес та Рено розмитнюються як пасажирські, але не реєструються в Україні у зв’язку з позицією МВС, що дані моделі підпадають під категорію «вантажне авто».
Рішення: Створити робочу групу за участю ДФС, МВС, ДНДІ та ВААІД для визначення єдиного поняття «вантажне» чи «пасажирське» авто та, як результат, прийняти нормативний документ для розблокування реєстрації авто.
3) Питання: Надати статус «авторського права» імпорту авто за їх марками. Це надасть можливість ввозити на територію України авто відповідної марки лише офіційному імпортеру. Основним аргументом для підтвердження цієї тези є те, що б/у авто ввозяться в Україну із заниженням вартості інвойсу.
Рішення: Створити робочу групу за участю ДФС та ВААІД для подальшого обговорення цього питання.
4) Питання: Проблема методологічного забезпечення трансфертного ціноутворення, доступу до інформаційного ресурсу та інші питання податкового напряму за підготовленим переліком:
Рішення: вказаний перелік проблем переданий керівникам департаментів ДФС для опрацювання.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював еколог... Читати далі
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатнь... Читати далі
Світовий автопром лихоманить уже другий рік поспіль. Спочатку через пандемію Cov... Читати далі