Федерація роботодавців автомобільної галузі підтримує прийняття у першому читанні законопроектів №8487 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» та №8488 «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України»
Проблема використання автомобілів на іноземнійреєстраціїне вирішуваласьмайже два роки. Зволікання з врегулюванням зазначеного питання загострює з кожним днем соціальне напруження у країні, та спонукає все більшу частину законослухняних громадян до використання напівлегальних схем використання транспортних засобів та шантажування влади з метою ухилення від сплати податків.
На сьогодні можемо констатувати, що проблема набрала загрозливих масштабів. За даними Державної фіскальної служби, станом на кінець квітня 2018 року в Україні незаконно перебували 317 тис. автомобілів з іноземними номерами. Для порівняння – ще рік тому (станом на кінець червня 2017 року) таких авто було 52 тис. Відтак, менше ніж за рік кількість порушників існуючого законодавства зросла аж у 6 разів. В результаті лібералізації ввезення б/в автомобілів та затягування ситуації з автомобілями на іноземних номерах, за підрахунками AUTO-Consulting, загальні втрати держави тільки від митниці обчислюються 19,2 млрд гривень.
Зважаючи на вищезазначене та гостру соціальну ситуацію, яка склалася внаслідок тривалого неконтрольованого ввезення автомобілів на іноземній реєстрації, Федерація роботодавців автомобільної галузі закликає якнайшвидше прийняти в цілому законопроекти №8487 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» та №8488 «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» та врахувати до другого читання застереження щодо недопустимості неконтрольованої лібералізації ввезення вживаних автомобілів в Україну без дотримання вимог екологічних стандартів Євро.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював еколог... Читати далі
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатнь... Читати далі
Світовий автопром лихоманить уже другий рік поспіль. Спочатку через пандемію Cov... Читати далі