3 квітня 2018 року представники Федерації роботодавців автомобільної галузі взяли участь у круглому столі «Як імпортувати обладнання для власного виробництва на території України та розстрочити при цьому імпортний ПДВ?», організованого Федерацією роботодавців України за участіпредставників організацій та підприємств.
Необхідність проведення КС була зумовлена наявними практичними питаннями, на які відсутні чіткі відповіді у затвердженому КМУ Порядку №85 від 07.02.2018р. Головною метою даного механізму розстрочки зі сплати ПДВ при імпорті обладнання для власного виробництва на території України є створення сприятливих умов для оновлення основних фондів українських підприємств.
У ході обговорення було розглянуто всі аспекти процедури отримання розстрочення ПДВ, а саме перелік документів, які може запросити митниця, отримання банківської гарантії та порядок розстрочення сплати ПДВ при ввезенні комплектного обладнання. Так, для отримання розстрочення сплати податку на додану вартість необхідно подати до митниці заяву, до якої, окрім документів, передбачених статтею 335 Митного кодексу України, додаються: бізнес-проект із зазначенням технологічного процесу з економічними розрахунками та очікуваних результатів діяльності та, за наявності, висновки державних органів, експертних установ, технічні умови, технічна документація, документи, що підтверджують наявність виробничих потужностей, приміщень. Митниця ДФС приймає рішення за результатами розгляду заяви протягом 10 робочих днів із дати її надходження. Якщо до розстрочення заявлено суму податку понад 1 млн. грн., то рішення приймається за погодженням із Головою ДФС протягом 25 робочих днів.
У процесі обговорення учасниками круглого столу були визначені проблемні питання та ускладнення, які виникають при отриманні рішення на практиці, та отримали відповіді на них від провідних фахівців Міністерства фінансів України та Державної фіскальної служби України.
Представник ДФС запевнила учасників Круглого столу, що служба надасть письмове роз’яснення і відповіді на поставлені питання митниці і Федерації роботодавців України як представнику інтересів підприємств.
Також учасники домовились, що підприємці надаватимуть ФРУ інформацію щодо виявлених проблем та ускладнень в отриманні рішення за результатами практичних звернень до органів ДФС.
У разі наявності виявлених проблемних питань, інформацію можна надсилати за електронною адресою: andreychuk@fru.org.ua або за телефоном: (044) 251-70-65.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював еколог... Читати далі
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатнь... Читати далі
Світовий автопром лихоманить уже другий рік поспіль. Спочатку через пандемію Cov... Читати далі