Федерація роботодавців автомобільної галузі виступає проти ліквідації Міністерства промислової політики України
Федерація роботодавців автомобільної галузі виступає проти ліквідації Міністерства промислової політики України

Федерація роботодавців автомобільної галузі звертається з відкритим листом до Федерації роботодавців України та Кабінету Міністрів України з закликом зберегти Міністерство промислової політики України як дієвий інструмент для забезпечення формування та реалізації  державної політики в сферах машинобудування, машинобудування для агропромислового комплексу, хімічної, гірничо-металургійної, легкої, деревообробної промисловості та інших сферах.

Федерація звертає увагу, що реалізація подібної ініціативи з ліквідації міністерства в 2010 році мала вкрай негативні наслідки для формування та реалізації промислової політики країни.

Федерація вбачає суттєві ризики  в потенційній ліквідації Міністерства промислової політики:

  • Промисловість країни може залишитись без регуляторного органу, що може призвести до повного знищення державної промислової політики;
  • Враховуючи  складне економічне становище, коли саме промисловість стає єдиною рушійною силою на шляху  виходу країни з кризи, необхідно, навпаки, розширити повноваження міністерства для визначення розвитку промисловості, що має бути пріоритетом державної стратегії на найближчий час;
  • Промислові підприємства, що створюють реальну додану вартість на території України та робочі місця будуть змушені близько року (саме стільки за досвідом попередньої ліквідації триває процес реорганізації) шукати можливість переходу до взаємовідносин з іншими міністерствами і відомствами, що в свою чергу буде технічно ускладнювати і без того складні взаємовідносини бізнесу і влади і створювати штучно нові перепони;
  • Ліквідація міністерства спричинить технічні та організаційні труднощі з розподілом обов’язків та неможливістю довести розпочаті проекти до логічного завершення;
  • Вкрай актуальним питанням на даний момент є питання щодо визначення шляхів усунення технічних бар’єрів у торгівлі з країнами-членами Митного союзу та нововведені Технічні регламенти МС, та Європейським Союзом в світлі можливого підписання Угоди про Асоціацію. В цьому аспекті нагально потрібним є орган, що зможе координувати дій учасників ринку в частині гармонізації технічних стандартів обох партнерів. Фактично, Мінпромполітики вже було розпочато подібну ініціативу шляхом проведення в лютому поточного року спеціальних нарад присвячених саме цим питанням.

Федерація роботодавців  автомобільної галузі має надію, що  позиція представників бізнесу, в тому числі автомобільного, буде врахована при прийнятті органами державної влади доленосних рішень для розвитку промисловості України.

Джерело: Прес-служба Федерації
REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі