Керівник компанії "Volkswagen" Мартін Вінтеркорн намагається покласти край суперництву Toyota і GM. Тепер лідерство на ринку відходить убік і концерн повинен орієнтуватися на екологічні вимоги.
Протягом багатьох років Мартін Вінтеркорн вимагав від своїх підлеглих більш високих продажів, ніж у їхнього головного японського конкурента Toyota. Однак тепер керівник концерну впевнений, що на перший план виходить екологічна безпека, а лідерство на ринку грає не настільки важливу роль.
"Боротьба за лідерські позиції в квотах вичерпала себе", - коментує зміни Стефан Братцель, професор у сфері автомобільної промисловості.
Новою метою для концерну має стати, за словами Винтеркорна, якісне зростання, оскільки норму з продажу концерн вже виконав.
"Існує велика ймовірність того, що ми перевищимо показник вже цього року, тобто на 4 роки раніше, ніж планувалося на початку" , - сказав Вінтеркорн .
2013 року Volkswagen продав по всьому світу, включаючи свої дочірні підприємства з виробництва вантажних авто Scania і MAN, 9,73 мільйона автомобілів, що робить його другим найбільшим автовиробником після Toyota, але перед General Motors.
Економія виробничих витрат
Вінтеркорн хоче приділяти більше уваги якості автомобілів. Торік прибуток концерну легко збільшився від 11,5 до майже 11,7 мільйона євро. Цьому посприяла система комплектів стандартних деталей. На цю систему було витрачено багато коштів. Головна перевага системи полягає в тому, що деякі деталі підходять не тільки одному типу автомобіля, але також можуть використовуватися для декількох моделей і марок. Вже сьогодні за таким принципом виробляються VW Golf, Audi A3, Skoda Octavia і Seat Leon.
У кінці 2014 року заплановано вихід нової моделі середнього класу Passat. Також VW планує приділяти більше часу збірці електромобілів. До 2016 року кількість зібраних зі стандартних деталей автомобілів може збільшитися до 4 мільйонів одиниць.
Виробники MAN і Scania також повинні звернути увагу на подібні збірки.
Електродвигуни - це тепер головне
До 2018 р. Volkswagen планує стати лідером світового ринку з виробництва екологічно безпечних автомобілів. У договорі з ЄС мова йде про обов'язок автовиробників зменшити викид CO2 до 95 грам на км до 2021 року. Вінтеркорн хоче досягти цього показника раніше визначеного терміну.
"Вінтеркорну нема чого присвоювати собі звання захисника навколишнього середовища" , - говорить Братцель.
Однак Volkswagen впевнений, що автомобілі в сучасному світі будуть продаватися тільки, якщо будуть відповідати екологічним нормам. Тому важливу роль відіграють електродвигуни. Керівник відділу технологій майбутнього VW Вольфганг Штайгер нещодавно підрахував, що від 3 до 4 відсотків проданих транспортних засобів повинні бути електрифіковані. Виходячи з кількості проданих авто, а це майже 10 мільйонів, показник нарахував би 400.000 електромобілів.