Replacing the battery instead of charging. China solves the problem of electric cars
Replacing the battery instead of charging. China solves the problem of electric cars

Прорив в акумуляторах лише очікується і в Китаї не хочуть чекати. Влада планує швидко відновлювати заряд електрокарів існуючими рішеннями
Влада Китаю хоче вирішити одну з головних проблем електромобілів - тривалий час очікування повної зарядки - на нинішньому рівні технологій. Для цього пропонується створити єдиний стандарт, що дозволяє замінювати батареї на будь-яких електромобілях, пише Bloomberg.

Заміна розрядженого акумулятора на заряджений займає на спеціалізованій станції кілька хвилин, що можна порівняти з часом заправки повного бака рідким паливом. Зараз власникам електрокарів доводиться витрачати від декількох десятків хвилин до декількох годин на зарядку. Однак не всі електромобілі розробляються з підтримкою можливості швидкої зміни батареї, а ті, які надають таку опцію, сумісні лише з фірмовими станціями по заміні.

Єдиний стандарт системи заміни батареї дозволить також зробити електромобілі дешевше. Зараз вони коштують значно дорожче машин з двигуном внутрішнього згоряння аналогічного класу. Різниця в ціні пояснюється дорожнечею акумулятора. Система заміни батареї дозволить виключити з вартості електромобіля його батарею, яка буде продаватися окремо або здаватися в оренду.

Такі виробники як BAIC BluePark New Energy Technology Co. і NIO Inc. вже тестують систему заміни батареї на своїх електромобілях. Процес займає близько трьох хвилин. При цьому користувачі мають можливість купувати електромобіль окремо від акумулятора. Машини цих фірм сумісні лише з фірмовими станціями по заміні. Наприклад, BAIC BluePark створила мережу 187 станцій в 15 найбільших містах Китаю, які обслуговують 16 000 електротаксі.

За прогнозами, через 10 років кількість електромобілів зрівняється з кількістю машин з двигуном на рідкому паливі. Вони вже забезпечують порівняну дистанцію пробігу, досягаючи 400-500 км на одному заряді. Однак якщо автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння можна заправити за кілька хвилин і далі продовжити рух, електромобіль змусить почекати. Зарядка від звичайної домашньої розетки може зажадати кілька днів. Використання швидких зарядок потужністю близько 50 кВт, істотно скорочує цей термін, але все одно зарядка здійснюється близько 40 хвилин. Спеціалізовані зарядки, наприклад, Supercharger від Tesla потужністю 120 кВт, заряджає від 0 до 80% за 30 хвилин. При цьому решта 20% заряду будуть заповнюватися значно довше.

Виробники електромобілів усвідомлювали проблему з їх зарядкою і намагалися розробити системи заміни батарей. В цьому випадку водієві достатньо було б під'їхати на спеціальну станцію і через кілька хвилин на його авто встановили б повністю заряджений акумулятор. Такі системи були приватними розробками, тому не сумісні між собою. Ініціатива китайської влади дозволить електромобілям знайти єдиний стандарт змінних батарей.

REVIEW №75 (11.02.2020) Photo report of event 2019
REVIEW №75 (11.02.2020)

Photo report of event 2019

See more