Volkswagen, в принципі, готовий надати іншим виробникам доступ до своєї нової електричної платформи MEB, що дозволить ще більше скоротити витрати на майбутні електромобілі. Michael Jost, глава стратегії бренду Volkswagen, підкреслив цей підхід.
В інтерв'ю берлінській газеті «Tagesspiegel» Jost каже, що модульна матриця електроприводу (MEB) повинна бути стандартом не тільки для Volkswagen Group: «Що стосується цієї області, я думаю, що ми є лідерами в галузі з точки зору витрат і масштабованості. Тому ми хочемо запропонувати доступ до MEB, зробивши його доступним для всієї галузі. Це показує для нас зміну парадигми ». Фольксваген вже веде різні просунуті переговори з конкурентами, особливо в сегменті обсягу, пояснює Jost.
MEB служить технічною основою для ID. Сімейство, майбутнє покоління електромобілів марки Volkswagen. ID. Сімейство включає, наприклад, компакт ID. *, Який почне сходити з конвеєра в Zwickau в кінці 2019 року, фургон ID.BUZZ *, позашляховик ID.CROZZ * і седан ID.VIZZION *.
Платформа призначена для використання в масштабах всієї групи для 15 мільйонів автомобілів до 2025 року.
Індивідуально для електромобілів
MEB був розроблений як технологічна платформа спеціально для автомобілів з електричним приводом. Це забезпечує діапазон, подібний рівню сучасних автомобілів з бензиновим двигуном за рахунок існуючих дизельних моделей. Крім того, архітектура MEB дозволяє збільшити простір, мінливість, комфорт і динамічність.
Привід складається з електродвигуна, вбудованого в задній міст, який включає в себе силову електроніку і коробку передач, високовольтну акумуляторну батарею, розташовану на підлозі автомобіля, і допоміжні компоненти, вбудовані в передню частину автомобіля.
ID. Сімейство включає, наприклад, компакт ID. *, ID.BUZZ *, позашляховик ID.CROZZ * і седан ID.VIZZION *
MEB і ID.Семейство є частиною електричної агресси Volkswagen Group, для якої до 2023 року компанія інвестує близько 30 мільярдів євро. До 2025 року бренди групи планують збільшити кількість своїх повністю електричних автомобілів з шести сьогодні до більш ніж 50.
Jost, який також є керівником групи продуктових стратегій, підкреслює, що електромобілі аж ніяк не є синонімом жертви: «Ми створюємо круті електромобілі, які приносять задоволення, красиво оформлені і повністю об'єднані в мережу».
Не пізніше ніж в 2024 році Volkswagen випустить електричну модель розміром з T-Roc менш ніж за 20 000 євро.
Volkswagen підтримує захист клімату
У той же час Jost підкреслює, що електрична агресія (наступ) являє собою важливий внесок в захист клімату. «Volkswagen має глобальне значення, і це пов'язано з глобальною відповідальністю. Успішне обмеження глобального потепління не більше двох градусів має вирішальне значення для наших дітей і онуків », - каже Jost, відзначаючи, що Volkswagen підтримує паризькі цілі по захисту клімату.
Michael Jost: «Volkswagen має глобальне значення, і це пов'язано з глобальною відповідальністю».
Як конкретний приклад, Jost виділяє компактний ID, який VW випустить на ринок як 100-відсотковий електронний автомобіль без викидів. Це стане можливим завдяки високій енергоефективності та використання екологічно чистої енергії на етапі виробництва, включаючи ланцюжок поставок. Volkswagen компенсує неминучі викиди, інвестуючи кошти в захист лісів або залісення.
Свобода і відповідальність
Jost підкреслює, що ефективний захист клімату вимагає глобальної стратегії декарбонізації, включаючи реорганізацію транспортного сектора, на яку припадає 14 відсотків викидів парникових газів. "Але цього не достатньо. Захист клімату представляє собою найбільшу глобальну проблему, з якою ми стикаємося. Ми повинні дати відповідь, який долає менталітет бункера. Крім того, нам потрібно відповідальне керівництво, що охоплює всі сектори економіки ».
Крім того, Jost закликає використовувати поточну фазу економічного зростання для зміни курсу. Він зазначає, що в той же час ефективний транспорт є важливою передумовою економічної динаміки, додаючи, що Volkswagen виступає за індивідуальну мобільність, яка поєднує в собі свободу з відповідальністю за навколишнє середовище і клімат. Jost: «У нас є план, і ми його реалізуємо. Електричний наступ корисно для нашої компанії і для суспільства ».