Інженери-конструктори японського автобренда Nissan створили технологічну систему Vehicle-to-Grid (V2G) Leaf, за допомогою якої акумуляторна батарея електрокара зможе не тільки споживати електрику з електромережі, а й при необхідності повертати її.
У зарядному ланцюзі автомобіля встановлюється спеціальний електролічильник, що враховує прийом і передачу електроенергії.
За задумом розробників така можливість допоможе власнику автомобіля заощадити на вартості зарядки машини, адже віддаються надлишки електроенергії і він зможе реально продати.
Обговорювана система вже проходить тести в німецькому місті Хаген. Її глобальне призначення - згладити пікові навантаження генеруючих станцій.
А автомобіль можна зарядити в нічний час, коли електроенергія коштує набагато дешевше.
Поки електромобілів не так багато, такий підхід виглядає трохи незграбно. Але якщо дивитися в майбутнє, то такий метод буде саме на часі і цілком зможе знизити задіяння генеруючих станцій.