Trump has abolished strict bills, cars will be cheaper
Trump has abolished strict bills, cars will be cheaper

Влада США вирішила послабити жорсткість вимог до екологічності та економічності нових автомобілів. Про це оголосили адміністрація президента США Трампа і Федеральне агентство з охорони навколишнього середовища США (United States Environmental Protection Agency – EPA).

Попереднім планом передбачалося зниження середніх викидів CO2 на 5% щорічно – до 2025-го включно. Тепер же вирішено знизити динаміку жорсткості до 1,5% в рік – до 2026-го.

Загальна економічність автомобілів по всій індустрії за попереднім планом повинна була досягти 46,7 милі/галон, що еквівалентно 6 л/100 км. Тепер же прийнято рішення послабити цей пункт до 40,1 миль/галон, тобто 7 л/100 км.

Різниця в 1 л/100 км на перший погляд може здатися несуттєвою, проте це цілих 17%. Також необхідно мати на увазі, що при розрахунку середнього по виробнику показника будуть враховуватися всі випущені машини, в тому числі і пікапи з багатолітровими моторами. А з урахуванням того, що вони є лідерами попиту, досягти запланованих раніше показників було вельми непросто і витратно.

Позитивний ефект від послаблень відчують не тільки автомобільні компанії, а й пересічні покупці. Передбачається, що скасування більш жорстких вимог дозволить знизити ціну нового автомобіля на $ 1000. Це особливо важливо з урахуванням того, що середній вік машини в Америці становить 12 років, при цьому за період з 2010 року нові авто істотно подорожчали. Сьогодні середня ціна складає близько $ 37 000.

Але і це ще не вся економія: протягом життєвого циклу легковика власник зможе заощадити ще $ 1400, навіть незважаючи на те, що такі машини виявляться менш економічними, ніж передбачалося раніше.

Все це призведе до того, що буде випущено на 2,7 млн ​​нових автомобілів більше, а індустрія заощадить $ 100 млрд.

Очікується, що машини також стануть безпечнішими, оскільки виробники не будуть прагнути зробити їх максимально легкими і компактними. За прогнозами EPA, кількість смертей на дорогах знизиться на 3300 в рік, кількість госпіталізацій після ДТП – на 46 000 випадків.

Примітно, що самі американці в своїх коментарях не стали в одностайному пориві вітати нововведення. Одні вказують на погану екологічну ситуацію, інші обурюються тим, що тепер американські машини будуть менш конкурентоспроможні.

Нагадаємо, про намір зробити вільніші норми для автовиробників Трамп оголосив восени минулого року. «Автомобілі коштують дорого, занадто дорого. Ми маємо намір опустити ціни на $ 3,5 тисячі і в той же час зробити машини набагато більш доступними і безпечними. Ми приберемо частину старих автомобілів з доріг в зв’язку з тим, що у людей є стимули купувати нові, які створюють менше проблем з екологічної точки зору», – говорив у жовтні 2019-го Трамп.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws