Світовий авторинок в минулому році скоротився на 4% до 90 266 000 легкових і легких комерційних авто, свідчать відомості, які надала консалтингова компанія LMC Automotive.
Світовим лідером з продажу машин як і раніше є Китай, де в 2019-му було продано 25,447 млн авто (-8,3%).
Так, негативна динаміка реєструється другий рік поспіль, що обумовлено, в тому числі гальмуванням економічного зростання і торговими спорами з Америкою.
Другим за величиною світовим автомобільним ринком залишається США з результатом 16,99 млн автомобілів, що на 1,4% менше, ніж показники 2018 року.
Авторинки західноєвропейських держави в минулому році залишилися майже на колишньому рівні і склали 16,285 млн авто (+ 0,8%). А ось обсяг реалізації машин в країнах Східної Європи знизився на 2,7% до 4,115 млн од.
У Південній Америці місцеві офіційно реалізували 3,105 млн авто, що на 4,4% нижче, ніж в 2018 році. Серед найбільших світових автомобільних ринків слід також згадати Японію (5,129 млн од., -1,4%), Канаду (1,924 млн од., -3,4%) і Корею (1,749 млн од., -1,6%) .