Renault MORPHOZ: electric transformer with different lengths and range
Renault MORPHOZ: electric transformer with different lengths and range

Можливо один з найцікавіших концептів Женевського автосалону 2020 року, який був скасований через епідемії коронавируса, був представлений Renault поза автомобільного форуму. Футуристичний Renault MORPHOZ - бачення електричної мобільності Renault в період після 2025 року.

Renault MORPHOZ заснований на новій модульній електричній платформі CMF-EV, яка пропонує кілька конфігурацій: City і Travel, різних не тільки по потужності, ємності акумуляторів і запасу ходу, але і по призначених для користувача опцій.

Так в базовій версії City електрокар пропонує акумуляторну батарею ємністю 40 кВт⋅ч з запасом ходу 400 км, якої достатньо для 90% користувачів. Для подорожі на великі відстані в MORPHOZ може бути встановлена ​​Travel Extender Battery, яка збільшує ємність батареї до 90 кВт⋅ч і забезпечує 700 км запасу ходу.

Назва концепція походить, як раз від здатності MORPHOZ перетворюватися з компактної моделі в автомобіль з більш ємним акумулятором. На спеціальній станції з базових 4,4 м в довжину, MORPHOZ може «вирости» до 4,8 м, що відповідно збільшує його колісну базу, дозволяє розмістити більш ємну акумуляторну батарею і зробити салон просторіше. Також в більш «просторому» варіанті електромобіля збільшується потужність єдиного електромотора розташованого на передній осі, яка виростає з 100 до 160 кВт.

Подібна універсальність надає для електрокара кілька варіантів використання, від компактного міського автомобіля до повноцінного SUV для далеких подорожей. Подібна адаптивність на думку інженерів Renault стане дуже затребуваною в майбутньому, де будуть переважати автомобілі з електричним приводом.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws