Renault MORPHOZ: електрокар-трансформер з різною довжиною і запасом ходу
Renault MORPHOZ: електрокар-трансформер з різною довжиною і запасом ходу

Можливо один з найцікавіших концептів Женевського автосалону 2020 року, який був скасований через епідемію коронавіруса, був представлений Renault поза автомобільного форуму. Футуристичний Renault MORPHOZ - бачення електричної мобільності Renault в період після 2025 року.

Renault MORPHOZ заснований на новій модульній електричній платформі CMF-EV, яка пропонує кілька конфігурацій: City і Travel, різних не тільки по потужності, ємності акумуляторів і запасу ходу, але і по призначених для користувача опцій.

Так в базовій версії City електрокар пропонує акумуляторну батарею ємністю 40 кВт⋅ч з запасом ходу 400 км, якої достатньо для 90% користувачів. Для подорожі на великі відстані в MORPHOZ може бути встановлена ​​Travel Extender Battery, яка збільшує ємність батареї до 90 кВт⋅ч і забезпечує 700 км запасу ходу.

Назва концепція походить, як раз від здатності MORPHOZ перетворюватися з компактної моделі в автомобіль з більш ємним акумулятором. На спеціальній станції з базових 4,4 м в довжину, MORPHOZ може «вирости» до 4,8 м, що відповідно збільшує його колісну базу, дозволяє розмістити більш ємну акумуляторну батарею і зробити салон просторіше. Також в більш «просторому» варіанті електромобіля збільшується потужність єдиного електромотора розташованого на передній осі, яка виростає з 100 до 160 кВт.

Подібна універсальність надає для електрокара кілька варіантів використання, від компактного міського автомобіля до повноцінного SUV для далеких подорожей. Подібна адаптивність на думку інженерів Renault стане дуже затребуваною в майбутньому, де будуть переважати автомобілі з електричним приводом.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі