Germany became the leader in the export of cars to China, displacing the US
Germany became the leader in the export of cars to China, displacing the US

Німеччина стала лідером з експорту автомобілів на ринок Китаю, випередивши США, під впливом торгової війни.

Як передають закордонні ЗМІ, про це заявив у вівторок на брифінгу заступник міністра комерції КНР Ван Шоувень.

Раніше США були найбільшим постачальником автомобілів в Китай, але тепер Німеччина стала лідером з постачання автомобілів до Китаю. Імпорт японських і німецьких автомобілів на китайському ринку зростає, а американських падає, - зазначив він.

При цьому Ван Шоувень додав, що торговельні заходи США не відповідають інтересам Китаю, і не приносять користі самим США.

Негативне сальдо торгового балансу США зростає не тільки з Китаєм, але і по відношенню до всієї світової торгівлі. Тому ми вважаємо, що торгова війна не відповідає торговим інтересам ні Китаю, ні США, - підкреслив заступник міністра торгового відомства КНР, підкресливши, що припинення торговельної війни - єдиний вихід з ситуації, що склалася.

Нагадаємо, торгова війна між Китаєм і США почалася після того, як 6 липня цього року в силу вступили взаємні підвищені митні збори між цими державами. США ввели мито в 25% на імпорт 818 найменувань товарів з Китаю загальним обсягом поставок в $ 34 млрд на рік. Як контрзахід Китай в цей же день ввів мито в 25% на імпорт рівнозначного обсягу американських товарів.

У серпні США ввели мито в 25% на імпорт китайських товарів обсягом $ 16 млрд. Відразу після цього китайська сторона ввела аналогічні заходи. Невдоволення США викликає торговий дисбаланс між двома країнами, який, за оцінками Вашингтона, становить $ 500 млрд на користь Китаю.

У МВФ заявили, що торгове протистояння США і Китаю завдасть шкоди економікам обох країн і всього світу.

У свою чергу, мільярдер і голова Alibaba Group Holding Джек Ма висловив припущення, що торгова війна між США і Китаєм може тривати протягом 20 років.

 

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more