Німеччина стала лідером з експорту автомобілів до Китаю, змістивши США
Німеччина стала лідером з експорту автомобілів до Китаю, змістивши США

Німеччина стала лідером з експорту автомобілів на ринок Китаю, випередивши США, під впливом торгової війни.

Як передають закордонні ЗМІ, про це заявив у вівторок на брифінгу заступник міністра комерції КНР Ван Шоувень.

Раніше США були найбільшим постачальником автомобілів в Китай, але тепер Німеччина стала лідером з постачання автомобілів до Китаю. Імпорт японських і німецьких автомобілів на китайському ринку зростає, а американських падає, - зазначив він.

При цьому Ван Шоувень додав, що торговельні заходи США не відповідають інтересам Китаю, і не приносять користі самим США.

Негативне сальдо торгового балансу США зростає не тільки з Китаєм, але і по відношенню до всієї світової торгівлі. Тому ми вважаємо, що торгова війна не відповідає торговим інтересам ні Китаю, ні США, - підкреслив заступник міністра торгового відомства КНР, підкресливши, що припинення торговельної війни - єдиний вихід з ситуації, що склалася.

Нагадаємо, торгова війна між Китаєм і США почалася після того, як 6 липня цього року в силу вступили взаємні підвищені митні збори між цими державами. США ввели мито в 25% на імпорт 818 найменувань товарів з Китаю загальним обсягом поставок в $ 34 млрд на рік. Як контрзахід Китай в цей же день ввів мито в 25% на імпорт рівнозначного обсягу американських товарів.

У серпні США ввели мито в 25% на імпорт китайських товарів обсягом $ 16 млрд. Відразу після цього китайська сторона ввела аналогічні заходи. Невдоволення США викликає торговий дисбаланс між двома країнами, який, за оцінками Вашингтона, становить $ 500 млрд на користь Китаю.

У МВФ заявили, що торгове протистояння США і Китаю завдасть шкоди економікам обох країн і всього світу.

У свою чергу, мільярдер і голова Alibaba Group Holding Джек Ма висловив припущення, що торгова війна між США і Китаєм може тривати протягом 20 років.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі