What concessions German auto giants have made for the testing of robots in China
What concessions German auto giants have made for the testing of robots in China

Тести робомобіль іноземних розробників в Китаї заборонені - вони повинні співпрацювати з місцевими компаніями. Однак три найбільших німецьких автовиробника - BMW, Mercedes і Audi - почали випробування. Правда, їм довелося піти на деякі хитрощі.

Жоден з концернів «великої німецької трійки» активно не анонсував старти випробувань безпілотного транспорту. Також всі три компанії були змушені відмовитися від своїх систем, що забезпечують обробку геолокаційні даних і роботу карт з високою роздільною здатністю. Замість власних систем і провайдерів їм довелося погодитися на китайські. Але це невеликі жертви заради того, щоб закріпитися на  китайському ринку автономного транспорту який зароджується.

Раніше інших ліцензій на проведення тестів в Китаї отримала BMW. Документи влада Шанхаю, як тепер з'ясувалося, підписали ще в травні, зробивши BMW першою іноземною компанією, автомобілів якої дозволені «умовно самостійні» поїздки. Через кілька місяців аналогічний дозвіл дали Mercedes в Пекіні.

Партнером, який буде стежити за тим, щоб німецька компанія не отримала секретні дані про інфраструктуру китайської столиці, зробили Baidu.

У вересні такого права удостоїлася і Audi.

У кожної з цих компаній є частка в картографічному бізнесі або в розробці телематичних систем. Але у Китаю в цьому плані досить жорсткі умови. Країна допускає виробників авто. Але ті, хто зацікавлені у власному автономному ПО або картографії високої точності, потрапляють під обмеження. Їм пропонують або місцеві аналоги, або відкрити китайський філіал.

Мінус в тому, що ці способи не гарантують ніякої конфіденційності та збереження даних. Але незважаючи на це, бажання бути присутнім в Китаї переважує, пише FT.

У вересні Audi вже провела чотири дні автономних тестів в місті Усі. За планами, вона запустить тут центр розробки та тестування робомобіль на початку наступного року. Працюватимуть там 150 фахівців.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more