На які поступки пішли німецькі автогіганти заради випробувань робомобілів в Китаї
На які поступки пішли німецькі автогіганти заради випробувань робомобілів в Китаї

Тести робомобіль іноземних розробників в Китаї заборонені - вони повинні співпрацювати з місцевими компаніями. Однак три найбільших німецьких автовиробника - BMW, Mercedes і Audi - почали випробування. Правда, їм довелося піти на деякі хитрощі.

Жоден з концернів «великої німецької трійки» активно не анонсував старти випробувань безпілотного транспорту. Також всі три компанії були змушені відмовитися від своїх систем, що забезпечують обробку геолокаційні даних і роботу карт з високою роздільною здатністю. Замість власних систем і провайдерів їм довелося погодитися на китайські. Але це невеликі жертви заради того, щоб закріпитися на  китайському ринку автономного транспорту який зароджується.

Раніше інших ліцензій на проведення тестів в Китаї отримала BMW. Документи влада Шанхаю, як тепер з'ясувалося, підписали ще в травні, зробивши BMW першою іноземною компанією, автомобілів якої дозволені «умовно самостійні» поїздки. Через кілька місяців аналогічний дозвіл дали Mercedes в Пекіні.

Партнером, який буде стежити за тим, щоб німецька компанія не отримала секретні дані про інфраструктуру китайської столиці, зробили Baidu.

У вересні такого права удостоїлася і Audi.

У кожної з цих компаній є частка в картографічному бізнесі або в розробці телематичних систем. Але у Китаю в цьому плані досить жорсткі умови. Країна допускає виробників авто. Але ті, хто зацікавлені у власному автономному ПО або картографії високої точності, потрапляють під обмеження. Їм пропонують або місцеві аналоги, або відкрити китайський філіал.

Мінус в тому, що ці способи не гарантують ніякої конфіденційності та збереження даних. Але незважаючи на це, бажання бути присутнім в Китаї переважує, пише FT.

У вересні Audi вже провела чотири дні автономних тестів в місті Усі. За планами, вона запустить тут центр розробки та тестування робомобіль на початку наступного року. Працюватимуть там 150 фахівців.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі