Elon Musk: “Tesla will soon speak with people on the street”
Elon Musk: “Tesla will soon speak with people on the street”

Щоб відповідати новим вимогам до електромобілів, Tesla знадобляться динаміки. Ілон Маск опублікував відеоанонс і дав зрозуміти, що нудною імітацією шуму двигуна справа не обмежиться.

Електромобілі Tesla незабаром почнуть розмовляти не тільки з водієм і пасажирами, а й з перехожими на вулиці, оголосив Ілон Маск, опублікувавши в Twitter коротке відео, що ілюструє нове вміння.

Як зазначає Electrek, ШІ-підрозділ в Tesla зайнятий в основному розробкою автопілота, але у команди є час і для інших проектів. Раніше, наприклад, ШІ довірили управління «двірниками». З урахуванням того, що автомобіль і так розпізнає навколишні об'єкти, цілком логічно було очікувати розширення можливостей комунікації.

На багатьох прототипах як сигналізації використовують світлові табло і індикатори. Але в Tesla вирішили використовувати динаміки. Американські закони велять оснащувати ними всі перспективні електромобілі, які на малій швидкості переміщаються майже безшумно і представляють серйозну небезпеку для пішоходів.

Втім, на демонстраційному відео Tesla не просто нудно шумить. «Тесли скоро заговорять з людьми, якщо ви захочете», - пообіцяв Ілон. І показав, як це буде виглядати.

«But do not just stand there staring, hop in», - вимовляє автомобіль. ( «Не стій стовпом, давай залазь».)

У минулому році передню частину Model 3 спеціально оновили, додавши туди динамік. Нові автомобілі видають монотонний звук при русі на швидкості до 30 км / ч. На більш високій швидкості шуму шин цілком достатньо.

Раніше Маск також обіцяв, що в Tesla з'явиться голосове управління системами автомобіля, при цьому машина зможе підтримувати діалог з водієм. Поки цього не сталося, а «фрази для пішоходів» нинішня Tesla теж озвучує, судячи з усього, після того, як водій вибере потрібну на дисплеї функцію.

Раніше в BMW вирішили залучити іменитого композитора Ханса Циммера до створення «шуму двигуна» електомобілей майбутнього: добре помітного і в той же час не дратівного.

REVIEW №76 (28.04.2020) Сучасні виклики для автопрому
REVIEW №76 (28.04.2020)

Сучасні виклики для автопрому

See more