Disney і Audi створили медіакомпанію, яка займеться виробництвом контенту для пасажирів безпілотних автомобілів. Про це пише Cnet.
В Audi вважають, що час, який пасажир безпілотника проводить в салоні, можна назвати «25 годиною» в добі: люди поки не розуміють, на що його можна витратити. «Можливо, ви знайомі з підрозділом Walt Disney Imagineering, вони чудові в створенні нового досвіду для клієнтів. І їм дуже цікаво все, що пов'язано з автомобілями майбутнього », - сказав представник Audi Нільс Уоллні.
Компанії не розкривають деталі своїх домовленостей. Подробиці вони пообіцяли розповісти на виставці CES, яка пройде в США в січні.
«Я б назвав це новим типом медіаконтенту, якого поки немає. Він підійде для використання в транспорті. Разом ми створимо абсолютно новий продукт », - розповів Уоллні.