Disney і Audi створять «новий тип медіаконтенту» для пасажирів безпілотників
Disney і Audi створять «новий тип медіаконтенту» для пасажирів безпілотників

Disney і Audi створили медіакомпанію, яка займеться виробництвом контенту для пасажирів безпілотних автомобілів. Про це пише Cnet.

В Audi вважають, що час, який пасажир безпілотника проводить в салоні, можна назвати «25 годиною» в добі: люди поки не розуміють, на що його можна витратити. «Можливо, ви знайомі з підрозділом Walt Disney Imagineering, вони чудові в створенні нового досвіду для клієнтів. І їм дуже цікаво все, що пов'язано з автомобілями майбутнього », - сказав представник Audi Нільс Уоллні.

Компанії не розкривають деталі своїх домовленостей. Подробиці вони пообіцяли розповісти на виставці CES, яка пройде в США в січні.

«Я б назвав це новим типом медіаконтенту, якого поки немає. Він підійде для використання в транспорті. Разом ми створимо абсолютно новий продукт », - розповів Уоллні.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі