The adapter from GBatteries will shorten the charging time of an electric vehicle by eight times
The adapter from GBatteries will shorten the charging time of an electric vehicle by eight times

Канадський стартап показав протокол зарядки електромобілів, який усуне найважливіші переваги бензинових автомобілів: відвідування зарядної станції буде займати стільки ж часу, що і заправки.

Команда, що складається з інженера авіаційно-космічної техніки Кістки Хомутова, електротехніків Алекса Ткаченко і Ніка Шерстюка і комерційного директора Тіма Шерстюка, розпочала роботу над технологією оптимізації станцій зарядки шість років тому. Пізніше стартап отримав фінансування від Airbus Ventures і інших венчурних фондів, пише TechCrunch.

Більшість компаній концентруються на розробці нових хімічних процесів або матеріалів (наприклад, Enevate, Storedot), щоб поліпшити швидкість зарядки батарей. Однак розробляти нові матеріали складно, а нарощувати виробництво для потреб автомобільних компаній - стратегія на мільярди доларів, зазначає Хомутов. «Наша технологія - це комбінація програмних алгоритмів (ІІ) і електроніки, яка працює з новітніми літій-іонними батареями, які вже були затверджені, протестовані і виготовлені виробниками акумуляторів. Нічого іншого міняти не потрібно ».

Стартапери заявили про себе амбітною обіцянкою: їхня технологія може зарядити батарею на 60 кВт * год на 190 км за 15 хвилин. Зараз для цього треба чекати дві години.

При цьому технологія сумісна не тільки з сучасними літій-іонними батареями, а й і існуючою інфраструктурою швидкої зарядки. Для роботи досить підключити запатентований адаптер, який GBatteries показували на виставці CES 2019 Лас-Вегасі.

Більшість систем зарядки побудовані на основі досить примітивних технологій, і всілякі чинники - зокрема, температура навколишнього середовища - можуть уповільнити або зовсім зупинити процес поповнення заряду. GBatteries справляється з цією проблемою, змінюючи модель зарядки, яка тепер може прискорюватися або сповільнюватися в разі потреби. Це дозволяє передавати енергію набагато швидше при дотриманні правильних умов.

Коли ця технологія стане загальнодоступною - поки не ясно, але якщо канадські інженери виконають свої обіцянки, вона може виявитися тим самим проривом, який дозволить відмовитися від бензинових двигунів.

У грудні 2018 у Каліфорнії вже встановили перші точки зарядки електромобілів потужністю 350 кВт. Вони заряджають машину на 200 км шляху за ті ж чверть години.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more
NEWS & INFOGRAPHICS
Legislative News (September 20 - 26)
Legislative News (September 13 - 19)
Legislative News (September 6 - 12)