Адаптер від GBatteries скоротить час зарядки електромобіля у вісім разів
Адаптер від GBatteries скоротить час зарядки електромобіля у вісім разів

Канадський стартап показав протокол зарядки електромобілів, який усуне найважливіші переваги бензинових автомобілів: відвідування зарядної станції буде займати стільки ж часу, що і заправки.

Команда, що складається з інженера авіаційно-космічної техніки Кістки Хомутова, електротехніків Алекса Ткаченко і Ніка Шерстюка і комерційного директора Тіма Шерстюка, розпочала роботу над технологією оптимізації станцій зарядки шість років тому. Пізніше стартап отримав фінансування від Airbus Ventures і інших венчурних фондів, пише TechCrunch.

Більшість компаній концентруються на розробці нових хімічних процесів або матеріалів (наприклад, Enevate, Storedot), щоб поліпшити швидкість зарядки батарей. Однак розробляти нові матеріали складно, а нарощувати виробництво для потреб автомобільних компаній - стратегія на мільярди доларів, зазначає Хомутов. «Наша технологія - це комбінація програмних алгоритмів (ІІ) і електроніки, яка працює з новітніми літій-іонними батареями, які вже були затверджені, протестовані і виготовлені виробниками акумуляторів. Нічого іншого міняти не потрібно ».

Стартапери заявили про себе амбітною обіцянкою: їхня технологія може зарядити батарею на 60 кВт * год на 190 км за 15 хвилин. Зараз для цього треба чекати дві години.

При цьому технологія сумісна не тільки з сучасними літій-іонними батареями, а й і існуючою інфраструктурою швидкої зарядки. Для роботи досить підключити запатентований адаптер, який GBatteries показували на виставці CES 2019 Лас-Вегасі.

Більшість систем зарядки побудовані на основі досить примітивних технологій, і всілякі чинники - зокрема, температура навколишнього середовища - можуть уповільнити або зовсім зупинити процес поповнення заряду. GBatteries справляється з цією проблемою, змінюючи модель зарядки, яка тепер може прискорюватися або сповільнюватися в разі потреби. Це дозволяє передавати енергію набагато швидше при дотриманні правильних умов.

Коли ця технологія стане загальнодоступною - поки не ясно, але якщо канадські інженери виконають свої обіцянки, вона може виявитися тим самим проривом, який дозволить відмовитися від бензинових двигунів.

У грудні 2018 у Каліфорнії вже встановили перші точки зарядки електромобілів потужністю 350 кВт. Вони заряджають машину на 200 км шляху за ті ж чверть години.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі