5 interesting facts about Skoda Karoq
5 interesting facts about Skoda Karoq

Багатьом власникам і любителям Skoda не вистачало в модельній гаммі чеської марки кросовера С-класу - зручного в місті, комфортного і здатного без проблем переміщатися не тільки по дорогах. Так з'явився Karoq - другий SUV в лінійці Skoda, який зовсім не такий простий, як може здатися на перший погляд. AUTO-Consulting зібрав маловідомі факти про цю модель.
Є традиція, за якою особливо заслуженим героям ставлять пам'ятник на їх батьківщині ще за життя. З Skoda Karoq сталася схожа історія.

Арт-об'єкт
Автомобільні історики знають не так багато випадків, коли моделі авто (навіть культові для свого часу), потрапляли в музеї дизайну, не кажучи вже про галереї мистецтв. Як зразок для наслідування і милування.

А світова прем'єра Skoda Karoq відбулася ... ні, зовсім не в Празі, а в Швеції - недалеко від Стокгольма. В арт-галереї "Артіпелаг" (Artipelag), розташованої на одному з островів. У модному місці для шведських (і не тільки) шанувальників сучасного мистецтва. Все просто: чехи вважають свою новинку твором мистецтва. А значить - її не соромно демонструвати в виставкових залах артгалерії.

І вони виявилися абсолютно праві. Буквально відразу після свого виходу на ринок, Skoda Karoq, обійшовши 17 конкурентів, отримав приз за кращий дизайн серед компактних кросоверів від авторитетного німецького (чи не від чеського!) Видання Auto Motor und Sport.

Не кажучи вже про те, що зовні Karoq дуже нагадує не тільки зменшений Kodiaq, але і Audi Q5. Дизайн у нього - серйозний. Або, якщо хочете, - солідний і дорогий. Він справляє враження на дорозі і не губився в потоці машин ні у нас, ні за кордоном. А світло передніх кришталевих ходових вогнів новинки викликає асоціації з Volvo XC90.

Між іншим, дизайнер Skoda Karoq - Йозеф Кабан, сьогодні малює вже не нові моделі Skoda, а BMW. Тому, можна сказати, що з появою Karoq дизайн моделей Skoda перестали називати простакуватим навіть ті, кому він не подобався. Хоча, звичайно, це справа смаку.

Влучна стріла
Емблема Skoda - крилата стріла. І назва нової моделі Karoq, як і у старшого брата Kodiaq придумана на Алясці. Мовою місцевих ескімосів означає "автомобіль" і "стріла". Або просто - автомобіль-стріла. Тести Karoq на трасі таку назву підтвердили. Але про це трохи пізніше - як їздить Karoq AUTO-Consulting ще розповість. Поки треба відзначити, що чехи випустили свою Стрілу дуже влучно - прямо в найпопулярніший сегмент SUV C-класу, де "окопалися" серйозні конкуренти.

Тому у Karoq - дуже просторий салон (як для С-класу), а також - найбільший багажник в класі - 521 л. А якщо скласти спинки задніх сидінь, буде 1630 л.

Крім того, Skoda пропонує систему VarioFlex, яка дозволяє перемістити всі три задніх сидіння окремо, або видалити їх взагалі, звернувши "рулончиком", буквально в один дотик. Коли місця для ніг найменше, обсяг багажника збільшується до 588 літрів, а якщо зняти другий ряд сидінь - 1810 л. І за останньою модою відкрити багажну двері можна, поводив ногою під заднім бампером. А уособлення практичності Skoda - зручний і широкий отвір багажного відсіку.

Влучність стріли Karoq в тому, що буквально відразу після своєї появи, він став драйвером зростання продажів чеської марки, і сприяв рекордним обсягам реалізації в 2018 році. За підсумками 2018 року продажі Karoq в Європі перевалили за 115 тис. шт.

Як в Audi
Про те, що моделі Skoda будують на одній платформі з Audi відомо давно. А Karoq, на додаток до цього, отримав ще й таку ж цифрову приладову панель, як у преміальної німецької марки. З 9,2-дюймовим дисплеєм. Вона використовується в автомобілях Skoda вперше, і може програмуватися водієм. Тут 200 індивідуальних налаштувань, які запам'ятає електронний ключ і виставить при наступній поїздці, якщо у Karoq два драйвера.

А ще - це перший автомобіль Skoda з повною мережевною підтримкою. Завдяки технологіям Skoda Connect App, які має Karoq, ви завжди будете онлайн. Автомобіль роздає безкоштовний інтернет, до якого можуть підключитися пасажири. Не так давно подібні привілеї мали тільки пасажири Audi.

Найкраще з двох світів
Karoq увібрав в себе найкраще з двох світів - ноу-хау IT-технологій і автомобільної галузі. Що повністю відповідає змісту і духу Simply Clever.

Skoda Karoq - це нове обличчя в «натовпі» SUV і найкраще, що є на даний момент в даному сегменті, стверджують в Skoda. Кросовер укомплектований масою сучасних електронних помічників водія. Серед них і асистент паркування, і фронтальний асистент, і асистент руху в пробках, і контроль за мертвими зонами і дотриманням смуги руху. система автоматичного перемикання фар, розпізнавання дорожніх знаків, утримання автомобіля в смузі руху, система контролю втоми Driver Alert, додаток MyŠKODA, який пропонує поради по експлуатації автомобіля і зберігає історію технічних оглядів. У KAROQ реалізована можливість інтеграції автомобіля та мобільного пристрою за допомогою Smart Link, а також додаток ŠKODA OneApp, яке дає водієві повну інформацію про поїздку, витраті палива, прискоренні і навантаженні під час руху і багато іншого.

SKODA Karoq в Україні пропонується з кращими новими моторами VW. Це 1.5 л TSI потужністю 150 к.с. і 250 Нм крутного моменту. Він розганяє Karoq до 204 км / год і 8.6 с до сотні. Це стільки ж, як у BMW X3 xDrive 2,0i.

Двигун 1,5 TSI EVO виконаний із застосуванням нових технологій для зниження споживання палива, викидів СО2 і збільшення ККД. Тут використані такі аристократичні технології, як система деактивації циліндрів (АСТ) і плазмового напилення циліндрів (APS). Ще один мотор, з яким Karoq пропонується в Україні - новий 2.0 TDI потужністю 190 к.с. і 400 Нм крутного моменту. Він розганяє Karoq до максимальної швидкості 211 км / год і за 8,9 с до сотні. Тобто - нестачі в потужності ви не відчуєте і одночасно отримаєте економічність.

Привід, теж на вибір, може бути переднім або повним. Тому Karoq універсальний. Передньопривідна версія підійде для городян. А повнопривідна - для тих, хто живе за містом.

Дорожній просвіт у Skoda Karoq - 183 мм. З таким легко і на бордюр заїхати, і не боятися глибокої колії грунтовки. Для городян, які не збираються підкорювати цілину, таких позашляхових здібностей передньопривідного Skoda Karoq вистачить із запасом.

Для зручності їзди по будь-яких дорогах, в Україні Karoq пропонується з роботизованою автоматичної 7-ступінчастою коробкою передач DSG з двома зчепленнями. Вона дає можливість їзди в різних режимах - звичайному, спортивному, індивідуальному і екологічному. 

Для наших доріг
Підвіска Skoda Karoq - ніби спеціально створювалася для українських доріг. Кореспонденти AUTO-Consulting перевіряли її реакції на найгірших дорогах України і за кордоном. Як повідомив AUTO-Consulting виконавчий директор Skoda Бернхард Майєр, розробкою моделі Karoq в компанії займалися 4 роки. А тестові зразки кросовера проїхали близько 2,5 млн. км., щоб можна було виявити і усунути всі недоліки. У тому числі Karoq успішно пройшов краш-тести Euro NCAP і отримав максимальні 5 зірок за безпеку.

Karoq став новою одиницею вимірювання і еталоном в сегменті компактних SUV. Адже Skoda Karoq має практично все, що ви можете вимагати від SUV в цьому класі. Природно, включаючи всі фірмові розумні рішення Skoda Simply Clever - від скребка для льоду зі збільшувальним склом і лінійкою для перевірки залишкової глибини протектора в кришці бензобака, до парасольки і затиску для талона на лобовому склі. Тому закономірно, що Karoq став «Автомобілем року-2018» в Чехії. А також - абсолютним лідером і переможцем номінації «Компактний кросовер» за результатами щорічного національного конкурсу «Автомобіль року 2019» в Україні.

І при цьому, на нього не "задрали" ціну. Вона стартує з 652 990 грн. І це - за 150 конячок з автоматом! Тут все традиційно по-Шкодовськи практично, без переплати за "нав'язані" непотрібні опції.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws