За даними AUTO-Consulting, в порівнянні з лютим, український автомобільний ринок пожвавився. Причому, від ажіотажу, викликаного введенням спецмита, виграли і імпортери, і майже всі виробники. Незважаючи на це, в десятці лідерів відбулися дуже серйозні переміщення. Учасники ринку висловлюють свою думку про те, чого чекати в найближчій перспективі.
На ринку відбулися саме переміщення, оскільки рокіровками такі злети і падіння назвати не можна. Піднявшись на шість позицій порівняно з лютим, на друге місце знову буквально увірвалися автомобілі Geely.
Підсумки березня на українському авторинку: переможених немає Як повідомив AUTO-Consulting директор з маркетингу Групи компаній «АІС» Сергій Боровик, березневе пожвавлення продажів пов'язане з тим, що на ряд моделей Geely, SsangYong і MG були знижені ціни. Також йшла акційна розпродаж модельного ряду 2012 г. в. В рамках фірмових кредитних програм були запропоновані спеціальні умови покупки автомобілів в кредит зі зниженою відсотковою ставкою. Також не варто забувати про елементарну сезонності і зростанні попиту, пов'язаного із введенням спецмита.
На третє місце, піднявшись відразу на 2 пункти, зійшли автомобілі марки KIA. Причому, і у Geely і у KIA продажу, в порівнянні з лютим, виросли значно. Більш, ніж на 140 і майже на 80 відсотків відповідно.
Незважаючи на зростання продажів майже на 60% порівняно з лютим, Nissan втратив одну позицію в рейтингу і в березні виявився на 4 місці. Як повідомив AUTO-Consulting генеральний директор компанії «Ніссан Мотор Україна» Андрій Нестеренко, на зростанні продажів Nissan в березні позитивно позначилося: 1) достатня кількість автомобілів на центральному складі та у дилерів; 2) природне сезонне підвищення попиту, яке щороку спостерігається в березні; 3) активна маркетингова і рекламна підтримка.
Підсумки березня на українському авторинку: переможених немає У ЗАЗу ситуація зворотна. При майже такому ж збільшенні продажів, як і у Nissan, автомобілі цієї марки не опустилися, а піднялися на 1 позицію і стали п'ятими.