Продажі у вересні 2018
Продажі у вересні 2018

За інформацією AUTO-Consulting, зусиллями всіх операторів у вересні вдалося реалізувати лише 6,3 тис. нових автомобілів. Це на 17,3% менше, ніж рік тому, і на 9% гірше, ніж у відпускному серпні.

Ринок нових автомобілів почав здуватися під натиском імпорту вживаних авто і авто на європейській реєстрації. Спад продажів у вересні був у більшості брендів.

В результаті спадного тренда змінилася і розстановка сил на авторинку. Так, лідером у вересні стала Toyota, якій вдалося помітно випередити Renault. А ось на третє місце в вересні вийшов Volkswagen, який встиг відійти від сертифікаційного скандалу і знову почав набирати обертів. VW став єдиним з Топ-10, кому у вересні вдалося зробити майже двократне зростання продажів на тлі серпневих результатів.

Щомісяця додають в продажах і французькі бренди Peugeot і Citroen. У вересні їм вдалося фінішувати з непоганими показниками і з ростом на тлі падіння авторинку.

Нова архітектура утворилася і серед покупців преміальних автомобілів. Німецька Трійка (BMW, Mercedes-Benz і Audi) змінилася на Двійку + японський Lexus. Продажі Audi скоротилися на 24% і цим відразу скористалася навіть Volvo.

А лідером серед преміум-брендів у вересні став Mercedes-Benz.

А ось збут бюджетних автомобілів сходить нанівець. ЗАЗ продовжує скорочувати реалізацію і в вересні зміг продати лише 19 авто. Не блищать показниками і китайські бренди. А продажі узбецького Ravon скотилися до одиниць.

З урахуванням дуже слабких показників вересня, підсумковий результат продажів за 9 місяців виглядає вже не вражаючим. Дилери змогли реалізувати 58 тис. нових легкових автомобілів, що лише на 2,3% краще за показник 2017 року. Якщо тренд на спад продовжиться, то не виключено, що авторинок так і не порадує зростанням за підсумками року.

 

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі