Продажі у січні 2020 року
Продажі у січні 2020 року

Січень 2020 видався дуже вдалим для автомобільних дилерів. Так, за даними AUTO-Consulting, зусиллями всіх операторів вдалося реалізувати понад 7 тис. Нових легкових автомобілів, що на 33% більше, ніж роком раніше. У двозначних «плюсах» майже всі основні автомобільні бренди, що дає підстави розраховувати на дуже вдалий рік.

А ось конкурентна боротьба в січні досягала високих градусів. Так, лідерство на українському ринку в першому місяці знову повернула собі Toyota, чиї продажі збільшилися на 81%. В активі Toyota і ще одна перемога. Японський бренд змістив з позиції найбільш продаваних моделей відразу двох конкурентів - Renault Duster і Kia Sportage. Тепер статус самого продаваного авто на українському ринку належить Toyota RAV4.

Renault змогла протиставити натиску японців зростання продажів в 29%, що було трохи нижче за ринок, але дозволило утриматися в лідерах і вийти за межах 1000 проданих авто. Активно заявив свої претензії на лідерство і Nissan. Японський бренд наростив в січні продажі на 25%, що дозволило йому вже другий місяць поспіль стати №3.

Підросли на 27% і продажу у Skoda, що дало дилерам чеської марки обійти Kia. Але рекордсменом зі зростання в Топ-10 в січні стала Peugeot. Французи збільшили продажі майже в 3 рази і стабільно зайняли 4,6% всіх продажів. Помітно додали в продажах в січні і Mitsubishi. Тепер «діаманти» не тільки повернулися в Топ-10, але і обійшли багатьох головних конкурентів.

Січня стало вдалим і для Mercedes-Benz. Німецький бренд не тільки повернув собі статус №1 серед преміальних марок, але і наростив продажі відразу на 53%. А Mercedes-Benz GLE увійшов до Топ-20 лідерів з продажу серед моделей.

Вдало складається початок року і для китайських брендів. Так, Chery вже вийшла на пристойні обсяги продажів і наростила з минулим роком реалізацію на 66%. А бренд Haval додав в продажах відразу в 7 разів. Ростуть і продажу ще однієї китайської марки - FAW.

Таку оптимістичну початок року дозволяє автомобільним операторам будувати грандіозні плани на активний бізнес-сезон 2020 року. Схоже, що ринок стартував за найоптимістичнішим сценарієм.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі