Продажі у січні 2019
Продажі у січні 2019

Як повідомляє AUTO-Consulting, зусиллями всіх операторів в січні вдалося реалізувати 5,3 тис. нових легкових автомобілів. Це на 20% менше, ніж роком раніше. Таким чином, спад первинного авторинку, який почався ще в грудні 2018 року, продовжився і в січні.

Однак, на тлі спаду загострилася конкурентна боротьба за зникаючих клієнтів. Так, значно наростити продажі (+ 37,5%) в січні змогли дилери Renault. Це дозволило їм випередити конкурентів з Toyota. Найбільш продаваний автомобіль січня - Renault Duster. На другому місці - Renault Logan. 

Поліпшили свої позиції в порівнянні з торішнім січнем і Nissan, Kia, Hyundai, Mitsubishi, а ось Skoda, Volkswagen, Mazda трохи поступилися конкурентам.

Ситуація в преміум-сегменті нагадує початок минулого року. Audi стала №1 і навіть увійшла в Топ-10 всього авторинку, активно нарощували продажі і BMW, і Mercedes-Benz. Обидва ці бренди закінчили січень із двозначними показниками зростання.

Майже в 2 рази краще почали продаватися китайські Chery, а от іншим китайським брендам в січні пощастило набагато менше.

Як повідомляє AUTO-Consulting, січень 2019 року став першим місяцем, коли не було реалізовано жодного нового автомобіля ЗАЗ. Те, про що говорили весь минулий рік, тепер вже відбилося і в цифрах статистики.

Але 2019 рік став останнім не тільки для нього, а ще для 4 брендів. Так, за інформацією AUTO-Consulting український ринок покинули ще Acura, Isuzu (легкові авто), ЗАЗ (легкові авто), SsangYong. Під питанням і майбутнє ще мінімум 2-3 автовиробників.

 

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі