Ринок нових легкових автомобілів в Україні у серпні почав глибинні трансформації. Про це свідчить статистика AUTO-Consulting. У кількісному плані у серпні було реалізовано 3,2 тис нових легкових автормобілів, що на 18% менше, ніж у липні, та на 62% менше за минулий серпень. Але таке сезонне коригування обсягів характерне для серпня кожного року. А от те, як розташувалися бренди за підсумками останнього місяця літа - це вже свідчення глибинних тектонічних процесів на ринку.
Лідером за підсумками серпня 2022 року в Україні залишається Toyota, яка підсилила свої позиції і тепер займає 24% усіх продажів нових автівок. Відповідно, і самі продавані автомобілі на ринку - це також Toyota: #1 - Rav4, #2 - Prado.
А от на другому місці у серпні впевнено закріпився VW, завдяки стрімкому росту продажів електро кросоверу ID.4. До речі - ця модель і стала №3 серед найпопулярніших автомобілів у серпні.
Сенсацією стало трете місце у серпні у BMW. Баварці зуміли не тільки наростити обсяги, але й випередити багато потенційно сильних брендів. Крім того, BMW потужно закрила питання: хто ж зараз саме №1 серед преміальних брендів.
Четверте місце у серпні у Renault, п'ятим був Hyundai, а 6-е місце контролює Skoda. Цікаво, що 7-е, 8-е та 9-е місце у серпні посіли преміальні бренди, відповідно, Mercedes-Benz, Audi та Lexus. Отже, це і є свідченням тих самих тектонічних змін, які зараз відбуваються на українському авторинку. Стабільний попит залишається у преміальному сегменті, тоді як покупці бюджетних та авто середнього класу не витримують навантаження від росту вартості авто.
А де ж китайці? Ще два місяці тому ми бачили їх у лідерах ринку, а у серпні від того успіху не залишилося й слідів. Так, як тільки закінчилися авто, розмитнені по пільгам, "китайці" за новими цінами вже не так популярні. А от европейські бренди відновлюють постачання автомобілів за новою логістикою і ми бачимо певне зростання у деяких брендів.