Український авторинок в лютому продовжив динамічне зростання. Змінився і лідер продажів.
Як повідомляє AUTO-Consulting, в лютому на українському авторинку було реалізовано майже 7 тис. нових легкових автомобілів. Це - на 21% більше, ніж роком раніше. Таким чином, з урахуванням січневих продажів за 2 місяці авторинок виріс вже на 26%. У лютому відбулася і зміна лідерів.
Так, в лютому на 1-е місце знову вийшли автомобілі Renault, наростивши продажі на 15%. Цього виявилося достатньо, щоб випередити в лютому Toyota. Відразу на 2 пункти підскочили продажі і у Kia, але найстрімкіше зростання в Топ-10 продемонстрували Mazda і Suzuki. Обидва цих бренду поліпшили свої показники відразу на 4 пункти і на 40% в числових значеннях.
У преміум-сегменті все знову змінилося. №1 з продажу серед німецької Трійки в лютому став Mercedes-Benz, а на позиції BMW активно наступає Lexus. У свою чергу Audi вже майже зрівнялася за обсягами з Land Rover.
Пожвавився і бюджетний сегмент. Стабільно зростають продажі у китайських брендів на українському ринку, а Chery вже підтяглася до показників французьких марок.
Лютневі показники продажів українського авторинку продовжили позитивний тренд 2020 року і до активного весняного сезону дилери підійшли в хорошому тонусі.