Як повідомляє AUTO-Consulting, після провального початку 2019 року, в лютому операторам авторинку вдалося відіграти ситуацію і повернутися до тренду 2018 року. Так, за лютий вдалося реалізувати 5,8 тис. нових автомобілів, що лише на 0,34% менше, ніж роком раніше. Але треба розуміти, що цей результат дилери продемонстрували під величезним натиском б-в імпорту, який в лютому поставив черговий рекорд.
Такий початок 2019 року вселяє оптимізм і дає підстави вважати, що ринок нових авто до початку весняного бізнес-сезону підійшов з непоганим запасом міцності. Поки підсумок 2-х перших місяців - 11%. У лютому була і захоплююча боротьба в Топ-10. Лідерство на ринку легкових автомобілів міцно утримує Renault, хоча Toyota стрімко наздоганяє. На третє місце вийшли автомобілі Kia, збільшивши реалізацію на 54%. Ключовим успіхом стало повернення в стан лідера Kia Sportage, якому вдалося випередити Renault Duster.
Активно нарощує продажі і Hyundai, чия модель Tucson займає третє місце за популярністю в лютому.
Ще однією сенсацією лютого став стрімкий прорив BMW в Топ-10. Баварці тепер не тільки №1 в преміальному сегменті, але і дали зрозуміти конкурентам, що оновлення модельного ряду BMW було дуже вдалим.
За крок від Топ-10 в лютому був і Peugeot. Французький бренд в цьому сезоні анонсував дуже багато новинок, і його амбіції явно більше, ніж результат лютого. Хоча і в лютому зростання продажів вже склав +53%. Але чи те ще буде.
Планомірно відновлює колишній вплив і китайська Chery. У лютому дилери продемонстрували, що нинішній модельний ряд Chery затребуваний в Україні. Як результат - зростання продажів на 29% і китайський бренд впритул підійшов до Suzuki.
У лютому український авторинок знову втрачав "гравців". Слідом за ЗАЗ, який покинув ринок легкових автомобілів в січні, в лютому дилери не реалізували жодного автомобіля Ravon.