Продажі у квітні 2019
Продажі у квітні 2019

Як повідомляє AUTO-Consulting, в квітні зусиллями всіх операторів вдалося реалізувати 6911 нових легкових автомобілів, що трохи менше, ніж в березні, але на те були вагомі причини. Ряд брендів з початку квітня прийняли рішення припинити продажі автомобілів, в зв'язку з невизначністю щодо окремої сертифікації радіообладнання в авто. Таке рішення коштувало їм тактичних показників у квітневій статистиці, але загальний авторинок все одно продемонстрував зростання продажів на 5%, в порівнянні з торішнім квітнем.

Лідер ринку - Renault в квітні зміцнила свої позиції і зайняла 16% в Україні. При цьому за місяць. Дилери Renault змогли додати ще майже на 10% в продажах. Активно в квітні себе вели і дилери Toyota, що дозволило їм додати в продажах ще 15% і міцно зміцнитися на 2-му місці. А от реалізація Kia, Skoda, Nissan, Hyundai трохи відставала від березневої динаміки. Недорахувалися майже половини продажів дилери Volkswagen, чим не забарилися скористатися конкуренти. Наприклад, Peugeot, завдяки новому модельному ряду вже в квітні  майже зрівнялися з обсягами реалізації з VW і зайняв 3% українського ринку.

Ще більш вражаючу динаміку в квітні продемонстрували дилери Citroen. Так, новий модельний ряд і масштабні дії по просуванню дозволили французькій марці в квітні наростити продажі на 76% і наздогнати Mazda.

Вдалося стабілізуватися в нових умовах і Ford. Апрель, автомобілі з «синім овалом», закінчили з плюсовою динамікою + 25%. А ось бюджетні бренди поки продовжують залишатися в другому ешелоні, після навали старих іномарок.

Самий продаваний автомобіль в Україні в квітні - це Kia Sportage, який вважали за краще 525 покупців. Буквально в "потилицю" йому дихає Renault Duster, що не недалеко вже й новий Toyota RAV4.

Той факт, що український автомобільний ринок в квітні все-таки продемонстрував обережне зростання продажів на 5%, навіть не дивлячись на несприятливі фактори, це - хороший і обнадійливий сигнал

 

REVIEW №73 (18.11.19) Нова парадигма автопрому. Факти. Аналіз. Прогнози
REVIEW №73 (18.11.19)

Нова парадигма автопрому. Факти. Аналіз. Прогнози

Дивитися далі