Федерація роботодавців автомобільної галузі провела консультації з Європейською асоціацією виробників автомобілів (ACEA). Сторони обговорили можливе практичне застосування принципів промислового діалогу з європейськими партнерами. Автомобільний кластер і виробництво комплектуючих - один із центральних пріоритетів цього діалогу.
Директор торгово-економічного департаменту Асоціації Ерік Бержелон підтвердив, що добре знайомий з промисловими традиціями української автомобільної промисловості і впевнений, що в Україні виробництво автомобільних комплектуючих може розвиватися хорошими темпами. Він також зазначив, що тенденція на зменшення кількості промислових виробництв автомобільної галузі в Західній Європі буде й надалі продовжуватися через зростання розміру мінімальної заробітної плати і посилення трудового законодавства. Тому процес перенесення виробництв на Схід Європи триватиме, і тут Україна може зайняти своє місце в ланцюжку доданої вартості європейської автомобільної промисловості. Проте, інвесторам необхідні логістичні переваги, якісна робоча сила і безумовна підтримка з боку держави. Як приклад, у вигляді спеціальної податкової політики, спеціальних режимів інвестування.
Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) представляє 15 європейських виробників автомобілів, фургонів, вантажівок та автобусів, має тісні контакти з 29 асоціаціями національних автовиробників в Європі.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював еколог... Читати далі
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатнь... Читати далі
Світовий автопром лихоманить уже другий рік поспіль. Спочатку через пандемію Cov... Читати далі