14 листопада 2018 року представники Федерації роботодавців автомобільної галузі взяли участь у семінарі «Практичні кроки з впровадження дуальної освіти у вищих навчальних закладах України», організованому Федерацією роботодавців України, Київським національним університетом ім. Тараса Шевченка, Вищою дуальною школою Гера-Айзенах та Німецьким товариством дружби в Тюрінгії з країнами Східної Європи.
Вирішення проблемних питань у сфері здобуття вищої та технічної освіти є нагальним питанням, оскільки рівень кваліфікацій, який отримують випускники навчальних закладів, не відповідає потребам роботодавців. Мета впровадження дуальної форми освіти— максимально підготувати студентів до реальних практичних вимог роботодавців. Це забезпечить високий рівень кваліфікації випускника, зекономить кошти підприємству і водночас вирішить кадрові питання. Водночас дуальна освіта повинна дотримуватися балансу інтересів ВНЗу, роботодавця та студента.
Дуальна форма освіти вже давно поширена в європейських країнах, найбільш прогресивною у цьому напрямку стала Німеччина. І наразі представники німецької сторони, а саме Райнхард Дуддек, який є координатором проекту Програма міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччини «Розширення співпраці з громадянським суспільством країн Східного партнерства та Росії», готові поділитися досвідом.
В Україні для продовження впровадження Концепції необхідно розробити план заходів, а саме сформувати Положення про дуальну форму освіти. Зміни мають відбутися як у навчальних програмах, так і всередині самих закладів. До речі, принципи дуальної освіти будуть впроваджуватись не тільки у вишах, а й в українських технікумах.
Про вже існуючу практику із впровадження дуальної освіти у вищих навчальних закладах в Україні розповів Ігор Василенко на прикладі Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті.
«Дуальна форма здобуття освіти — це не та форма, яка повинна охоплювати 90 чи 100 відсотків осіб, які навчаються. Але тим не менше, це має бути певна кількість людей, які готуються до роботи у конкретного роботодавця, який знає про своє майбутнє робоче місце. І з цими людьми має бути трудовий договір», — прокоментував гендиректор Директорату вищої освіти і освіти дорослих Олег Шаров.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював еколог... Читати далі
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатнь... Читати далі
Світовий автопром лихоманить уже другий рік поспіль. Спочатку через пандемію Cov... Читати далі