Нові формули розмитнення автомобілів - позиція ФАУ
Нові формули розмитнення автомобілів - позиція ФАУ

Федерація автопрому України виступає за спрощення митних процедур, але також – за зрозумілі і логічні формули розмитнення та справедливі умови на ринку.

Натомість у Верховній Раді з’являється все більше законопроєктів, які у черговий раз стимулюють ввезення в Україну вживаних легкових автомобілів – законопроєкти №7466,  №7466-1, №7466-2.

При цьому чим старіше автомобіль – тим менша базова ставка податку, що стимулюватиме ввезення старих автомобілів, яким десять і більше років з моменту випуску.

Це завдає чергового удару по офіційній дилерській мережі нових автомобілів. За таких нерівних конкурентних умов, дилери будуть змушені скорочувати персонал, що призведе до ще більшого загострення соціальної кризи. Адже за даними Міжнародної організації праці (МОП), від початку повномасштабного російського вторгнення Україна вже втратила 4,8 млн робочих місць.

Крім того, це суперечить екологічній політиці держави. Середній вік парку легкових автомобілів в Україні вже двічі вище, ніж у ЄС – 22,7 років. За цим показником країна посідає друге місце у світі після Куби. І замість сприяння оновленню транспортного сектору України – законопроєкти ведуть країну у кардинально протилежному напрямі.

 

Суми митних платежівякі будуть сплачені при ввезенні легкового автомобілі з бензиновим двигуном об‘ємом 1500 см3  у разі прийняття законопроектів 7466, 7466-1, 7466-2

*  автомобіль, ввезений фізособою; новий автомобіль, ввезений юрособою; автомобіль до трьох років, ввезений юрособою

Враховуючи вищевикладене, просимо не підтримувати проекти Закону України №7466, 7466-1, 7466-2 у зареєстрованому вигляді.

Ми впевнені, що змінювати у неспокійний воєнний час оподаткування легкових автомобілів можна виключно з метою розвитку та підтримки внутрішнього виробництва з можливістю імпорту нових автомобілів протягом процесу здійснення локалізації виробництва на території України.

Крім того, для відновлення внутрішнього виробництва легкових автомобілів і підтримки підприємств, які борються за збереження робочих місць і наповнення бюджетів усіх рівнів, пропонуємо розглянути ідею звільнення від сплати акцизного податку, на період воєнного стану, реалізацію легкових автомобілів, вироблених в Україні.

 

 

REVIEW №83 (01.02.2022) Підсумки 2021 року
REVIEW №83 (01.02.2022)

Підсумки 2021 року

Дивитися далі