Круглий стіл з розвитку екосистеми сталого транспорту та інфраструктури в Україні
Круглий стіл з розвитку екосистеми сталого транспорту та інфраструктури в Україні

Круглий стіл з розвитку екосистеми сталого транспорту та інфраструктури в Україні проводиться за ініціативи народного депутата України Олександра Юрченко, члена комітету з питань енергетики та ЖКП, та команди AVERE Ukraine, Європейської асоціації з електромобільності, сталого транспорту та інфраструктури України, задля досягнення системних змін відповідно до актуальних запитів суспільства.

Круглий стіл відбудеться 10 грудня 2019-го року о 14:00, за адресою м. Київ, вул. Липська, 3, Комітети Верховної Ради України.

Метою круглого столу є консолідація та координація зусиль з системного розвитку всіх складових сталої мобільності, сучасного комплексу сталої інфраструктури міст і всієї України, з метою отримання стійких позитивних соціальних та економічних змін.

Потреба використання екологічно чистого транспорту в Україні зумовлена світовими тенденціями переходу на електромобілі та наявною в країні екологічною ситуацією. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, Україна займає перше місце у світі  за показником смертності від забрудненості повітря на 100 тис. осіб. Макроекономічні втрати від забруднення довкілля автотранспортом в Україні оцінюють в еквіваленті 2,5 млрд євро щороку. Така ситуація спричинена, зокрема, великою кількістю викидів від автотранспортних засобів, адже, середній вік парку легкових автомобілів в Україні – 22,2 роки, і це у два рази більше, ніж в ЄС (11,1 років). За останні роки Україна стала майданчиком для ввезення металобрухту з Європи.Відтак всі ці наявні факти провокують невідкладних заходів щодо створення екосистеми сталого транспорту та довгострокової екологічної стратегії.

Враховуючи актуальність та важливість питання для України, ФАУ підготувала офіційну позицію з пропозиціями до вирішення проблем, у ситуації, що наразі існує в Україні.

 

REVIEW №76 (28.04.2020) Сучасні виклики для автопрому
REVIEW №76 (28.04.2020)

Сучасні виклики для автопрому

Дивитися далі