5 березня 2019 року представники Федерації роботодавців автомобільної галузі відвідали організований Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій (ІЕД) круглий стіл "НУО та бізнес: докладний огляд непростих відносин".
Ігор Бураковський представив результати проведеного ІЕД дослідження на тему "Іноземні недержавні фонди в Україні: напрями та масштаби діяльності". Необхідність у проведенні такого дослідження викликана тим, що неурядові організації мають системний характер та мають масштабний вплив на різні сфери життя українського суспільства в цілому та діяльність бізнесу зокрема. Але попри це, можливості, ризики та зростаюча взаємозалежність двох секторів до цього часу не були предметом дослідження та обговорення належною мірою.
Підготовлена ІЕД аналітична доповідь засвідчила, що основні напрямки взаємодії неурядових організацій (НУО) та бізнесових структур поширювались у культурно-просвітницькій, науково-дослідницькій, соціальній та політичній діяльності, в яких НУО, як правило, виступали ініціаторами, а бізнес здійснював реалізацію проектів.
Важливим моментом дослідження стало визначення, скільки ж коштів було надано іноземними донорами для використання в Україні за період 2011-2018 років. Загальна сума сягає 70 млн дол. США. За обсягами більшість коштів була надана трьома основними донорами: Фондом з підтримки демократії (переважно фінансується федеральним бюджетом США) - більше 25 млн д0л. США, Фундацією відкритого суспільства (створена Джорджем Соросом) - 11 млн дол. США та Фундацією Мотта (найбільша приватна фундація США) - 8,0 млн дол. США. Їхня діяльність була переважно спрямована на підтримку громадянського суспільства, захист прав людини, розвиток демократії, екологію, соціальний активізм, економічну та політичну просвіту.
Що стосується європейських донорів, то серед них своєю активністю виділяються німецькі політичні фонди - Фонд Конрада Аденауера, Фонд Фрідріха Еберта, Фонд Фрідріха Наумана за Свободу, Фонд Ганса Зайделя. Їхня діяльність спрямована на активне політичне просвітництво та розвиток громадської активності, які здійснюються в максимально публічний спосіб.
Публічність діяльності НУО, оприлюднення інформації про проекти (зміст, діяльність, бюджет) мають стати основоположними елементами комунікації громадських організацій, особливо в частині реалізації певних програм, що дозволить уникнути звинувачень у лобіюванні вузьких приватних інтересів та зловживанні коштами благодійних фондів.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював еколог... Читати далі
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатнь... Читати далі
Світовий автопром лихоманить уже другий рік поспіль. Спочатку через пандемію Cov... Читати далі