Експортна стратегія України буде операційною програмою дій з розвитку торгівлі, яка буде змінюватися відповідно до змін ринкової кон'юнктури.
Про це заявив перший віце-прем'єр - міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів на презентації проекту експортної стратегії в Києві, передає УНІАН.
"Документ має бути практичним та носити характер операційної програми, яка змінюється та корегується в ситуації конкретного часу. Вона має включати мінімізацію корупції і прозорі фінанси - те, що ми маємо сьогодні робити", - сказав він.
За словами торгового представника Наталії Микольської, експортна стратегія розроблена на 5 років та передбачає виконання 56 першочергових завдань з розвитку експорту. При цьому в розробці стратегії брали участь більше 40 державних і недержавних інституцій.
Зокрема, документ визначає 75 країн світу, з якими Україна в нинішніх економічних, логістичних і юридичних обставинах торгує недостатньо - на 6,5 мільярда доларів.
Згідно стратегії, основними галузями, які формуватимуть український експорт, мають стати харчова промисловість, ІТ-галузь, машинобудування і аерокосмічна галузь, а також так звані "креативні" галузі, що передбачають інноваційні підходи у задоволенні потреб клієнтів.
Також стратегія визначає перспективні ринки для українського експорту, серед яких ключове місце займають 28 країн ЄС - найважливіші зовнішньоекономічні партнери країни.
Серед інших країн найбільш перспективними є США, Китай, Туреччина, Японія, Ізраїль та Індія.
Вадима Ігнатова можна назвати адептом електромобільності, який відстоював еколог... Читати далі
Продажі електромобілів зростуть втричі до 2025 року. Але цього все ще недостатнь... Читати далі
Світовий автопром лихоманить уже другий рік поспіль. Спочатку через пандемію Cov... Читати далі