Звіт BloombergNEF: ринок електромобілів - прогноз
Звіт BloombergNEF: ринок електромобілів - прогноз

Ринок елетромобілів у цьому році постраждає не так сильно, як продажі авто з ДВЗ. 

Через пандемію коронавірусу продаж електромобілів у світі скоротиться цього року на 18%, однак авто з двигунами внутрішнього згоряння постраждають ще сильніше - падіння їх продажу складе 23%. До такого висновку дійшли аналітики BloombergNEF, провівши відповідне дослідження.

Відповідний довгостроковий прогноз показує, як електрифікація, спільна мобільність та автономне водіння впливатимуть на автомобільний транспорт відтепер до 2040 року.

Він охоплює легкі пасажирські транспортні засоби, комерційні транспортні засоби, автобуси та дво / триколісні транспортні засоби. 
Коронавірусна криза перервала десять наступних років сильного зростання галузі. Тим не менше прогнозується, що довгострокова електрифікація транспорту пришвидшиться в наступні роки. Основні прогнозні дані:


Кількість доступних моделей EА (електроавто)

Автовиробники прискорюють свої плани запуску проектів елекроавтотранспорту, частково через дотримання суворих норм викидів у Європі та Китаї. COVID-19 затримає деякі з них, але до 2022 року у світі з'явиться понад 500 різних моделей EА. Вибір споживачів та конкурентне ціноутворення будуть ключовими для залучення нових покупців на ринок.

Продажі EА 

Продажі пасажирських EА підскочили з 450 000 в 2015 році до 2,1 мільйона в 2019 році. Вони знизяться в 2020 році, перш ніж продовжуватимуть рости, коли ціни на батареї понизяться, пошириться зарядна інфраструктура та продажі масштабуються на нові ринки.
2020 – 1,7 млн
2025 – 8,5 млн
2030 – 26 млн
2040 – 54 млн

Частка продажів ЕА на ринку нових автомобілів

Частка продажів ЕА в загальному обсязі продажів автомобілів все ще невелика, але вона швидко зростає. До 2040 року понад половина всіх проданих пасажирських транспортних засобів буде електричною. Такі ринки, як Китай та частини Європи, досягають набагато більших масштабів проникнення, але менший рівень використання на ринках, що розвиваються, зменшує середній показник у світі.
2020 – 2,7 %
2025 – 10 %
2030 – 28 % 
2040 – 58 %

Глобальний автопарк

Незважаючи на стрімке зростання, в 2030 році на дорозі буде 1,4 мільярда пасажирських транспортних засобів, а електричні з них становитимуть лише 8%. Цей показник збільшиться до 31% до 2040 року, коли розподіл автопарку буде змінюватися. Електричні транспортні засоби стають все більш поширеними у наступні роки. Більшість із них припадає на акумуляторні електромобілі, але гібриди плагінів також грають роль протягом наступних десяти років
2020 – 8,5 млн
2040 – 116 млн

Частка загальних кілометрів у додатках для спільної мобільності

Спільне використання мобільності падає в 2020 році, оскільки COVID-19 виштовхує людей у приватні автомобілі, але до 2040 року це становить 16% усіх пройдених кілометрів автомобільним транспортом. Автономні транспортні засоби стабільно прогресують, але істотно не впливають на глобальні схеми подорожей до другої половини 2030-х років.
2040 – 4250000000000 км

Фактори, що диктують ринок:

Технології
Акумулятори постійно покращуються. Середня щільність енергії акумулятора зростає на 4-5% на рік, і нові хімічні товари потрапляють на ринок. Максимальні швидкості заряджання EА також збільшуються.

Політика
Політики підштовхують авторинок до зниження викидів. Правила використання пального , системи квот та міська політика відіграють все більшу роль.

Економіка
До середини 2020-х рр. EА досягають ефекивного співвідношення цін - без субсидій порівняно з транспортними засобами з внутрішнім згорянням у більшості сегментів, але існує велика різниця в залежності від регіону.

Компанії
Автовиробники та великі оператори ринку прискорюють свої інвестиції в електрифікацію в рамках своїх довгострокових зобов'язань щодо клімату та для задоволення короткострокових політичних вимог.

Падіння цін на літій-іонні акумулятори
Ціни на літій-іонні акумуляторні батареї знизилися на 87% з 2010 по 2019 рік, середньозважений об'єм становив $ 156 / кВт / год. Основні ціни на матеріали відіграватимуть більшу роль у майбутньому, але впровадження нових хімічних засобів, нових технологій виготовлення та спрощеного дизайну упаковки дозволить утримати ціни.

Ціни на літій-іонні акумулятори в 2019 році впали на 13%
Ціни на літій-іонні акумулятори знизилися на 51% з 2010 по 2019 рік

Підвищення політичного тиску
Кількість країн, які оголосили про плани припинити продаж автомобілів з ДВЗ.

Світлина від Федерація роботодавців автомобільної галузі.

Презентація

За матеріалами bnef.com

REVIEW №77 (21.07.2020) Електрокари Made in Ukraine. Міф чи реальність?
REVIEW №77 (21.07.2020)

Електрокари Made in Ukraine. Міф чи реальність?

Дивитися далі