Женевський автосалон все-таки пройшов в онлайні. Перші висновки
Женевський автосалон все-таки пройшов в онлайні. Перші висновки

Раптово скасований через коронавірус Женевський автосалон завдав колосальних збитків автовиробникам, які спеціально під нього готували прем'єри багатьох новинок. Але перш за все скасування Женевського автосалону вдарило по самому виставковому бізнесу. Це скасування стало каталізатором переходу прем'єр автомобільних новинок в онлайн. І схоже, що автомобільним компаніям такий формат до вподоби.

Змушені були презентувати свої новинки і концепти в режимі інтернет-трансляцій майже всі автомобільні бренди-учасники Женевського автосалону.

Притому, вперше без посередників, тобто без послуг автомобільної преси. Голови автомобільних корпорацій представляли свої новинки безпосередньо майбутнім клієнтам. Обійшлося це набагато дешевше, ніж участь у грандіозних автошоу, а автомобільні боси навіть не покидали рідних міст.

Один за одним в такому режимі пройшли інтернет-трансляції BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Skoda, Audi, Porsche і Hyundai. Свої новинки через інтернет представили і Bentley, і McLaren, Koenigsegg і Pininfarina.

Естафету виробників легкових автомобілів швидко підхопили і колеги з сегмента вантажних авто. Уже відомо, що скасована через коронавірус презентація нового покоління Volvo FH, також пройшла в режимі інтернет-трансляції. Тепер і організаторам Ганноверської виставки теж є над чим замислитися.

Перехід автомобільних компаній на прем'єри в інтернеті відбувся. А ось чи потрібні їм тепер такі дорогі автошоу? І чи відбудеться наступний автосалон в Женеві?
Питань виникає дуже багато. І одне з них : А чи потрібні тепер автовиробникам автомобільні медіа? Віртуальний Женевський автосалон показав, що потрібні. Люди занадто зайняті, щоб дивитися багатогодинні трансляції протягом дня - їм потрібна суть, яку з виступів автомобільних босів, як і раніше вибирають автомобільні медіа. Отже рано ще списувати їч послуги з рахунків.

І віртуальний Женевський автосалон показав, що саме медіа виконують головну функцію поширення інформації про новинки. Не Facebook і не Google, а саме медіа її упаковують в зручний формат для сприйняття.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі