За які якості переможці акції "Автомобіль Року в Україні 2020" отримали свої титули
За які якості переможці акції "Автомобіль Року в Україні 2020" отримали свої титули

Відбулася урочиста церемонія нагородження переможців всеукраїнського конкурсу "Автомобіль Року в Україні 2020". AUTO-Consulting з'ясував за які якості переможці отримали свої високі титули і чи заслуговують вони їх.

Цього року серед переможців в номінаціях "Автомобіль Року в Україні 2020" та лідерів, які отримали головні нагороди, майже не було несподіванок. Всі 25 фіналістів можна назвати гідними. А ось чому кращими стали саме 11 моделей-переможців, а не конкуренти, кореспонденти AUTO-Consulting можуть розповісти, оскільки практично всі ці автомобілі були на наших тест-драйвах. І ми перевірили їх в самих різних умовах і можемо розповісти те, чого ви не дізнаєтеся з офіційних прес-релізів виробників і імпортерів. Отже, по порядку, від меншого - до більшого.

У номінації "Малий Клас" переможцем стала Skoda Fabia
Skoda Fabia - це правильний стандарт не тільки для Європи, але і для України. Хетчбек відмінно підходить для наших умов. Причому, як для міста, так і для подорожей. А для деяких - це дійсно чеський MINI. Адже за свої гроші нова Skoda Fabia і їздить, і виглядає зовсім непогано.

У номінації "Компактний Клас" кращою стала Mazda3
Mazda3 завжди була непоганим автомобілем і користувалася попитом і любов'ю і у нас, і в світі. Але в новій генерації цієї моделі, яку в Україні представили влітку 2019 року японці перевершили самі себе. Нова маздовська "трійка" красива. Не гірша "шістки" по дизайну. Але вона собраніша, мініатюрніша, і більш раціональна. Зручна в місті, досить простора і комфортна для дальніх поїздок і економічна. Можна навіть сказати більше: японську "трійку" вже цілком можна порівнювати з "трійкою" німецької - Audi A3. І не тільки порівнювати, але і вважати конкурентом. І це - без перебільшення.

У номінації "Середній та Бізнес-клас" переможцем стала Skoda Superb.
Здається, що зовсім недавно Skoda представила нове покоління Superb, яке кардинально відрізнялося від попереднього. І ось тепер - оновлена ​​версія цієї моделі. Зазвичай в подібних випадках якихось одкровень не чекаєш. Але Skoda зуміла приємно здивувати. Оновлена ​​Skoda Superb тепер виступає в трьох особах. Хочеш представницький лімузин - бери ліфтбек Sport Line, для тих, хто мріє про лакшери, підійде комплектація Laurin & Klement, потрібен елегантний універсал, який не боїться оффроуда - хороший варіант Scout. Оновлена ​​Skoda Superb тепер не тільки еталон місткості в своєму класі, але і може претендувати на лідерство по комфорту. А практичність Skoda Superb, в багатьох версіях цілком можна назвати ще й розкішною.

У номінації "Електромобіль" перемогла Audi e-tron.
У Audi e-tron потужність електромотора - 265-300 (в режимі Boost) кВт (360 к.с.), крутний момент 561-664 Нм, розгін до 100 км / год - 6,6-5,7 с. З такими динамічними характеристиками автомобілі з ДВЗ вже претендують на звання суперкарів. У Audi e-tron батарея на 95 кВт / год і заявлений запас ходу - 411 км.

У номінації "Мінівен" кращим став Citroen Berlingo.

У номінації "Малий Кросовер" переміг Suzuki Jimny.

У номінації "Компактний Кросовер" переміг Lexus UX
Цей зухвалий і злий автомобіль, насправді, не схожий ні на NX, ні на RX, якщо поставити їх поруч. І, незважаючи на компактні розміри UX занадто атлетичний, щоб бути сімейним. Це автомобіль для егоїстів - для Молоді!

У номінації "Пікап" кращим став Ford Ranger
Це невбиваємий пікап на всі випадки життя. Незалежно від того, де ви живете і їздите: в місті, за містом, в селі, у себе на фермі або по полях. На Ford Ranger можна комфортно їздити, ганяти по трасі, безбашено підкорювати бездоріжжя, перевозити довгомірні вантажі і тягнути причіп вагою до 2,5 т. Не випадково Ford Ranger - найпопулярніший пікап в Європі.

Титул "Кросовер / SUV 2020" отримала Toyota RAV4
І тут важко щось додати, крім того, що це - заслужена нагорода. Адже саме Toyota RAV4 багато років займає почесне місце лідера продажів в нашій країні. І не тільки в своєму класі, але і в загальному заліку. І це - беззастережне народне визнання. Toyota RAV4 дійсно непогано їздить і володіє збалансованим набором тих якостей, яких чекають від нього автомобілісти.

Титул "Легковий автомобіль 2020" отримав Peugeot 508
Про те, що Peugeot 508 непоганий, новинка стала фіналістом міжнародного конкурсу Car of the Year 2019. Тому, коли французи кажуть, що він здатний конкурувати з Audi, це не здається таким вже перебільшенням. Особливо для тих, хто поїздив за кермом Peugeot 508. Як показав "Автомобіль Року 2020" - це правда. А реальні конкуренти нового Peugeot 508 - це Toyota Camry, Volkswagen Passat, Mazda6 і Skoda Superb.

Як сказав під час нагородження директор по маркетингу компанії "PSA Україна" Андрій Чабанов, моделі Peugeot неодноразово отримували титули "Європейського Автомобіля Року", а також - "Автомобіль Року" в різних країнах світу. І ось тепер справедливістьє, і флагман марки - Peugeot 508 став "Автомобілем Року в Україні".

І ще три категорії.

Приз за "Найкращий Дизайн" отримав DS7 Crossback
Якщо коротко, то, за великим рахунком, можна сказати, що комфорт у DS7 Crossback - мерседесовський, задоволення за кермом - баварське, а якість матеріалів обробки - не гірше, ніж у Audi. Плюс - французький шарм, який робить інтер'єр новинки ні на кого не схожим.

Кращою в номінації "Співвідношення Ціна Якість" стала Toyota Corolla
У новій Toyota Corolla інженерам вдалося вийти за рамки обмежень, які накладав статус найбільш продаваною моделлю. У них не було права на помилку, так як Corolla занадто важлива для Toyota. Вона повинна подобатися всім і у всьому світі. У 12 поколінні дизайнери пішли на ризик, який себе, безумовно, виправдав. Corolla помолодшала, її хочеться купити вже тільки за зовнішність. 100% -ий Fun to view.

А переможцем в номінації "Найбільш креативна презентація" став Mitsubishi ASX
AUTO-Consulting також зазначив презентацію цього автомобіля, як одну з найяскравіших в 2019 році. Справжній бойовик зі стріляниною та гонитвою.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі