Шведський бренд Volvo оприлюднив деталі своєї нової стратегії електрифікації. Вона передбачає появу електричних гібридів (plug-in hybrids) в усій модельній лінійці Volvo, розробку нових компактних гібридів та появу у продажу до 2019 року повністю електричного авто.
Перший етап електрифікаційної стратегії передбачає запровадження гібридних версій для 90-ї та 60-ї серій, на основі нової архітектури SPA (Scalable Product Architecture). Цей процес вже розпочався з випуском повнопривідної гібридної версії T8 кросовера XC90 та буде продовжений з появою гібридного преміального седану S90, а також інших моделей. Volvo планує збільшити загальну кількість гібридів ще й за рахунок запровадження передньопривідних модифікацій.
Кількість гібридних авто також має зрости після появи нових компактних моделей 40-ї серії, що будуть побудовані на новій архітектурі CMA (Compact Modular Architecture), яка з самого початку, як і SPA, розроблялась з можливістю випуску електричних авто. Зокрема, це стосується гібридної моделі V40, яку випускатимуть в Бельгії починаючи з 2017 року.
“Ми вважаємо, що тепер настав час, коли електрифіковані автомобілі мають перетворитися з нішевої технології в основний тренд. Ми впевнені, що до 2020 року електрифіковані моделі займатимуть до 10% від загального числа реалізованих автомобілів Volvo”, – каже Хокан Самуельссон (Hakan Samuelsson), президент та генеральний директор Volvo Cars.
Першу спробу Volvo в сфері гібридів можна назвати доволі вдалою. Семимісний кросовер XC90 T8, окрім відмінних показників безпеки, має два двигуни, що в парі видають потужність у 407 кінських сил. При цьому викиди CO2 в атмосферу становлять 49 г/км, запас ходу електричної батареї — 43 км, розгін до 100 км/год — 5,6 секунд, споживання пального — 2,1 л/100 км.