Виробники автомобілів планують вкласти понад 300 мільярдів доларів в електричну мобільність протягом наступних 5-10 років. Це результат аналізу Reuters, заснованого на публічних даних компанії. На Китай припадає близько 45 відсотків інвестиційних планів.
Дослідження включає в себе дані за останні два роки і в цілому 29 OEM-виробників (в основному США, Китай, Японія, Південна Корея, Індія, Німеччина і Франція), які Reuters розглядає індивідуально і ранжирує їх по порядку.
Значна частина запланованого світового бюджету інвестицій в електромобілі і акумуляторні батареї до них - понад 135 мільярдів доларів - буде витрачена в Китаї, який активно просуває виробництво і продаж електромобілів через систему державних квот, кредитів і стимулів. В результаті витрати на електромобілі великих китайських автовиробників від SAIC до Great Wall Motors можуть бути співставлені або навіть перевищені багатонаціональними партнерами по спільному підприємству, такими як Volkswagen, Daimler і General Motors.
У Volkswagen Group найбільші інвестиційні амбіції із загальним бюджетом в 91 мільярд доларів, половина з яких припадає на китайський ринок, а 57 мільярдів доларів повинні бути вкладені тільки в акумуляторні батареї.
У Daimler загальний обсяг інвестицій 42 мільярди доларів, з яких 30 мільярдів доларів буде вкладено в акумуляторні батареї, Hyundai / Kia - 20 мільярдів доларів, Changan - 15 мільярдів доларів і Toyota - 13,5 мільярда доларів (вся сума буде вкладена в акумуляторні батареї) .
Інвестиції в електромобілі і акумуляторні батареї по країнам:
Виробник Країна Інвестиції Інвестиції в АКБ Інвестиції в Китай
Volkswagen Group (Volkswagen / Audi / Porsche) Німеччина $ 91 млрд $ 57 млрд $ 45,5 млрд (50%)
Daimler (Mercedes / Smart) Німеччина $ 42 млрд $ 30 млрд $ 21,95 млрд (52%)
Hyundai / Kia Південна Корея $ 20 млрд - -
Changan Китай $ 15 млрд - $ 15 млрд (100%)
Toyota Японія $ 13,5 млрд $ 13,5 млрд -
Ford США $ 11 млрд - -
Fiat Chrysler Італія / США $ 10 млрд - -
Nissan Японія $ 10 млрд - $ 4,5 млрд (100%)
Renault Франція $ 10 млрд - $ 0,11 млрд (100%)
Tesla США $ 10 млрд $ 5 млрд $ 5 млрд (50%)
General Motors (GM) США $ 8 млрд - -
Great Wall Китай $ 8 млрд - $ 8 млрд (100%)
BMW / Mini Німеччина $ 6,5 млрд $ 4,5 млрд $ 0,385 млрд (6%)
GAC Китай $ 6,5 млрд - $ 6,5 млрд (100%)
Anhui Jianghuai Automobile (JAC) Китай $ 6 млрд - $ 6 млрд (100%)
Mahindra & Mahindra Індія $ 5,5 млрд - -
Geely Китай $ 5 млрд - $ 5 млрд (100%)
SAIC Китай $ 5 млрд - $ 5 млрд (100%)
Dongfeng Китай $ 4,5 млрд - $ 4,5 млрд (100%)
BYD Китай $ 3,86 млрд $ 3,8 млрд $ 3,86 млрд (100%)
BAIC Китай $ 2,45 млрд - $ 2,45 млрд (100%)
Jaguar Land Rover Великобританія $ 2,34 млрд - -
Tata Індія $ 0,9 млрд - -
PSA Peugeot Citroen Франція $ 0,77 млрд - $ 0,26 млрд (34%)
Volvo Швеція $ 0,725 млрд - $ 0,725 млрд (100%)
Hondar Японія $ 0,545 млрд - $ 0,235 млрд (43%)
Chery Китай $ 0,435 млрд - $ 0,435 млрд (100%)
FAW Китай $ 0,25 млрд - $ 0,25 млрд (100%)
Mazda Японія $ 0,25 млрд - -
Аналіз по країнах з інвестицій в електромобілі також особливо цікавий. Німецькі автовиробники планують інвестувати 139,5 млрд доларів, майже половина з яких буде використана в Німеччині, а інша половина спрямована на інвестиції в Китай. Очікується, що китайські автовиробники отримають 57 мільярдів доларів, які потім будуть витрачені виключно на національні проекти. Американські виробники будуть вкладати близько 39 мільярдів доларів, з яких 5 мільярдів підуть в Китай, а решта - у власну економіку. Японські і корейські автовиробники планують з 24,3 і 20 мільярдами доларів відповідно. У той час як японці витратять приблизно п'яту частину цього в Китаї і хочуть інвестувати більшу частину решти грошей в свою країну, бюджет Кореї буде зосереджений повністю на внутрішньому ринку.
За даними Reuters, мотивація витрат виходить в основному з екологічних аспектів і політики урядів. Крім того, швидкий технічний прогрес отримує розвиток, що в майбутньому знизить вартість батарей, збільшить дальність ходу електромобілів і прискорить їх час зарядки.
Фактичні витрати виробників транспортних засобів на дослідження і розробки, проектування, виробництво інструментів і закупівлі, ймовірно, будуть набагато вище. Аналіз також не включає пов'язані витрати постачальників автомобілів, технологічних компаній і великих корпорацій в інших галузях, від енергетики і авіакосмічній промисловості до електроніки і телекомунікацій.