В Україні сформувалося нове головна автомобільна подія країни
В Україні сформувалося нове головна автомобільна подія країни

У нинішньому році разом з останніми вихідними весни, квітучими каштанами і Днем Києва відбулося (і тепер буде асоціюватися) Столичне Автошоу. За відсутності автосалонів і моторшоу, саме цей захід сьогодні претендує на звання головної автомобільної події країни.

Як повідомили AUTO-Consulting в прес-службі Корпорації «УкрАвто», за два дні свята Столичне Автошоу відвідало більше 200 000 гостей. Дуже непоганий показник. І не випадковий. Адже крім відродився після дворічної перерви Столичного Автошоу, інших значущих автомобільних подій такого рівня сьогодні в Україні немає.

Єдино, що число брендів, які брали участь в автошоу було обмеженим. Свої новинки представили українським автомобілістам бренди Chery, ZAZ, KIA, Opel, Chevrolet, Renault і Ducati. А Toyota, Mercedes-Benz, Nissan, smart, Jeep, LADA і Maserati дали можливість всім бажаючим ближче познайомитися зі своїм модельним рядом.

У суботу навіть теплий травневий злива, який пару разів намагався злякати тих, хто приїхав на автомобільне свято, не став на заваді для заводний концертної програми. Емоції пілотів картингу, які змогли по-справжньому відчути, нехай і в міні-форматі, що відчуває пілот Формули 1 під час дощової гонки, зашкалювали.

У неділю ж Столичне Автошоу за приблизними оцінками відвідало в два рази більше людей, ніж в суботу. А завдяки відмінній погоді і безлічі зон активностей, на яких було дуже людно, можна говорити про те, що свято пройшло вдало - вважають в прес-службі Корпорації «УкрАвто». Але оскільки немає межі досконалості, в майбутньому тут планують збирати відгуки гостей, щоб поліпшити і підвищити рівень заходу.

Про унікальному форматі Столичного Автошоу каже його девіз: «кращий час і місце для покупки автомобіля». І, як і в минулі роки, цієї весни на АвтоШОУ можна було купити автомобіль прямо зі стенду з реальною знижкою. Зараз в «УкрАвто», якраз, підводять підсумки продажів, які будуть озвучені в найближчі дні. Але вже зрозуміло, що мова йде про десятки куплених акційних автомобілей.по теперішніх часів - це багато

Організатори підкреслюють, що не переслідували якихось комерційних цілей. Після довгої перерви хотілося подарувати людям свято, дати можливість подивитися на нові автомобілі і продемонструвати, що авторинок оживає. До оргкомітету надійшло багато позитивних відгуків АвтоШОУ і не тільки від людей, які цікавилися показаними новинками, а й від тих, для кого автомобілі були лише доповненням до свята.

Організатори хочуть, щоб Столичне Автошоу не сприймалося тільки як автомобільне свято. Програму формували так, щоб в цей уїк-енд використовували, щоб пограти в пейнтбол, покататися на баггі і провести справжній автомобільний пікнік з смачним меню.

Звичайно, повноцінним Моторшоу, таким, як наприклад, автосалони в Парижі, Женеві або у Франкфурті, Столичне Автошоу називати ще рано. Але і вік у нього, в порівнянні з європейськими монстрами і грандами автомобільних виставок, поки підлітковий. Хоча, вже те, що в нинішньому році на Столичному показали справжній передсерійний концепт, здорово піднімає рівень заходу.

В даному питанні головне - почин. І раз Столичне Автошоу знову відновило свою роботу після 2-річної перерви, все з нетерпіння чекають продовження і розширення цього заходу. Сподіваються, що в наступному році воно буде ще більш грандіозним. І дійсно стане головним автомобільним подією України в усіх відношеннях. Тим більше, що вже само по собі відродження АвтоШОУ - нехай непряме, але свідчення поступового відновлення вітчизняного автомобільного ринку. І демонстрація оптимізму, з яким в «УкрАвто» дивляться в найближче майбутнє.

Як стало відомо AUTO-Consulting, у організаторів АвтоШОУ є плани запрошувати до участі в своєму заході ще більше автомобільних марок. А також - інших офіційних імпортерів.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі