В Україні представили найбільш інноваційну вантажівку Mercedes-Benz Actros
В Україні представили найбільш інноваційну вантажівку Mercedes-Benz Actros

10 жовтня в Україні відбулася презентація самого інноваційної вантажівки Mercedes-Benz Actros п'ятого покоління. Тягач вражає повністю цифровим інтер'єром, повною відсутністю дзеркал заднього виду, автопілотом 2-го рівня і новим рівнем комфорту. Всього в новому Actros реалізовано 60 інновацій, деякі з яких з'явилися на вантажних автомобілях вперше в світі. Mercedes-Benz в новому Actros задав настільки високий рівень стандартів і рішень в вантажному сегменті, що конкурентам буде не просто його досягти.

Mercedes-Benz Actros став першим в світі серійним автомобілем, де бічні дзеркала замінили відеокамерами. Система MirrorCam складається з двох зовнішніх відеокамер, вмонтованих в Г-образні елементи. На бічних стійках кабіни тепер розташовані 15-дюймові кольорові монітори (720х1920 пікселів), які транслюють зображення з камер. Притому, монітори мають дві зони бічного огляду, за подобою з традиційними дзеркалами.

Дисплеї, що замінили дзеркала, мають денний і нічний режими, можна регулювати їх яскравість і контрастність зображення. Ще один незаперечний плюс - це більший кут огляду в поворотах. Якщо традиційні бічні дзеркала в повороті показували зображення статично, то MirrorCam дозволяє бачити «хвіст» напівпричепа, «мертва зона» тут значно менша. Для ринків Європи система MirrorCam вже йде як стандартне обладнання. А звичайні дзеркала доступні як опція.

Ще одна світова новація - це повністю цифровий інтер'єр у нового Mercedes-Benz Actros. Більше ніяких торпедо і розсипи кнопок - все це вже в минулому. У новому Mercedes-Benz Actros є тільки два дисплея, в які вдалося інтегрувати всю необхідну інформацію і управління системами вантажівки.

Замість традиційного щитка приладів тепер цифровий 10-дюймовий монітор. На нього можна вивести різні комбінації приладів в зручній для водія формі. Хто звик бачити дві великі шкали (спідометр і тахометр) - будь ласка, за бажанням, можна вивести по центру тільки спідометр, збоку монітора відображення можна редагувати на свій розсуд.

Завдяки цифровому управлінню вдалося не тільки розвантажити приладову панель, але і максимально персоналізувати вантажівку під водія. Всі настройки можна зберегти і водієві достатньо лише активуватися, як панель приладів, прийме звичний вигляд, в списку пріоритетів з'являться улюблені радіостанції, в кабіні буде звичний клімат, а підсвічування салону буде саме тієї яскравості, яку він любить.

А ще Mercedes-Benz Actros отримав і систему напівавтоматичного водіння Active Drive Assist - фактично автопілот 2-го рівня. Вона дозволяє повністю покластися на електроніку на автобанах. Новий Actros вміє і самостійно гальмувати перед пішоходами завдяки системі Active Brake Assist, а предактівний круїз-контроль використовує топографічні 3D карти і завчасно готує вантажівку до змін рельєфу. Нововведення дозволили знизити витрату палива на 5%.

Ну а тепер про найголовніше. Цінник на новий Mercedes-Benz Actros стартує зі 100 тис. євро. Вантажівки доступні як у виконанні Євро-6, так і Євро-5. Для членів АСМАП діють спеціальні умови фінансування і спеціальна ціна - від 109999 євро на дуже багату комплектацію з двигуном 450 к.с. євро-6. Але ще до прем'єр в Україну прибуло вже два таких Actros з мотором 510 к.с. Їх придбала компанія «М + К». Контракт на 40 новеньких Actros п'ятого покоління вже підписала і Fozzy Group. А прямо під час презентації було оголошено ще про цілу низку замовлень.

Новий Mercedes-Benz Actros з першого погляду підкорив українських перевізників.

REVIEW №72 (1.08.19) Інвестиції в Україну - міф чи реальність?
REVIEW №72 (1.08.19)

Інвестиції в Україну - міф чи реальність?

Дивитися далі