Компанія Siemens представила перший у Великобританії проспект, довжина якого перевищує півмилі, повністю переобладнаний для зарядки електромобілів і названий «Electric Avenue, W9».
Siemens у співпраці з Ubitricity і Вестмінстерською міською радою перетворив 24 ліхтарні стовпи уздовж Сазерленд-Авеню в Лондоні в пункти зарядки електромобілів, використовуючи існуючу міську інфраструктуру. Ще дві прилеглі дороги повинні бути завершені в найближчі тижні.
Розвиток інфраструктури крокує за дослідженням, проведеним Siemens, яке показало, що більше третини (36%) британських автомобілістів планували купити гібридний або електричний автомобіль в якості свого наступного автомобіля, причому два з п'яти чоловік заявили, що відсутність зарядних пунктів завадило їм зробити це раніше. Відсутність зарядної інфраструктури є найбільшим фактором, що утримує автомобілістів від покупки електричного або гібридного автомобіля.
«Electric Avenue, W9» демонструє зміну ставлення до електромобілів, яке переживає британська столиця. Дані показують, що 80% автомобілістів в центрі Лондона вважають, що «дуже важливо» поліпшити якість повітря, а 83% стали більше турбуватися про свій вуглецевий слід за останні п'ять років. В історичному районі Лондона, Вестмінстері, протягом 2019 року спостерігалося 40% -ве збільшення кількості електромобілів.
У Вестмінстерській міській раді в даний час більше точок зарядки, ніж у будь-якому місцевому органі влади Великобританії, із загальною кількістю зарядних точок в місті 296, 24 з яких розташовані на «Electric Avenue, W9». Планується, що протягом наступного року у Вестмінстерській міській раді буде встановлена тисяча пунктів зарядки, так як кількість електромобілів, зареєстрованих на місцевому рівні, вдвічі більше, ніж в будь-якому іншому районі Лондона, і найбільше серед усіх інших районів Лондона.
Siemens і Ubitricity вже завершили понад 1300 інсталяцій, що охоплюють все місто, які були значно профінансовані з Go Ultra Low Cities, підтримуваної мером Лондона і прокладаючи шлях до поліпшення якості повітря в місті.
«Ми знаємо, що половина забруднення повітря Лондона викликана автомобільним транспортом, а Вестмінстер є особливо жвавим районом. Хоча ми не можемо вирішити проблему якості повітря відразу, «Electric Avenue, W9» є важливою демонстрацією того, що можливо з використанням існуючої міської інфраструктури. Він ілюструє, як будуть виглядати житлові вулиці в найближчому майбутньому, і прискорює перехід на автомобілі з нульовим рівнем викидів », - сказав Чедрик Нейко (Cedrik Neike), член правління Siemens AG і генеральний директор Siemens Smart Infrastructure.
«У місті, яке страждає від найгіршого забруднення повітря в країні, ми повинні якомога більше підтримувати перехід на зелені технології. «Electric Avenue, W9» дає нам уявлення про майбутнє вулиць у Вестмінстері, де ми сподіваємося надати інфраструктуру, необхідну нашим жителям, щоб перейти на більш чистий і екологічний транспорт », - сказав Ендрю Сміт (Andrew Smith), член кабінету Вестмінстерської міської ради навколишнього середовища і автомобільних доріг.
Автомобілі проводять 95% свого життя на холостому ходу, тому має сенс заряджати їх, коли водій робить щось ще, наприклад, спить або працює. Наша технологія призначена для підтримки низьких витрат на установку і обслуговування, що означає довгострокову низьку вартість для водіїв електромобілів », - сказав Даніель Бентам (Daniel Bentham), керуючий директор Ubitricity UK.