Мідь необхідна не тільки для проводки і виробництва батарей електрокарів, а й для створення мережі зарядок
До 2030 року попит на мідь, обумовлений виробництвом електромобілів, виросте на 250% в порівнянні з поточним рівнем. До такого висновку прийшли аналітики міжнародної консалтингової групи Wood Mackenzie, передає pv-magazine.
Річний попит через десятиліття складе 3,7 млн тонн у порівнянні з 1 млн тонн, які щороку використовуються у всьому автомобільному виробництві. Електропроводка і зміст мідної батареї пояснюють зростання тільки частково.
В травні 2017 року підрозділ швейцарського фінансового холдингу UBS по інвестиційним дослідженням UBS Evidence Lab проаналізувало матеріали і мінерали, які використовуються у виробництві електромобілів. Дослідники виявили, що на виробництво невеликого електромобіля необхідно на 80% більше міді, ніж для звичайного автомобіля такого ж розміру.
Це може привести до 22-процентному зростанню світового попиту на мідь. Однак в Wood Mackenzie вивчили ще й питання використання металу в інфраструктурі для зарядки електромобілів. Зарядні станції, і, зокрема, точки швидкої зарядки з високою пропускною здатністю, зажадають значної кількості міді.
Фізичні властивості міді роблять її незамінною для електромобілів, оскільки вона має високу електропровідність, довговічність і пластичність. Потенційною альтернативою міді може бути алюміній. Однак експерти відзначають, що його потрібно вдвічі більше, щоб проводити порівняння з мідними проводами кількісті електрики.